אלפא רומיאו מיטו טווין-אייר
אלפא רומיאו מיטו, האחות הספורטיבית-מסוגננת של פיאט פונטו, זוכה למנוע טורבו-בנזין חדש. מדובר בלא אחרת מיחידת הטווין-אייר החדשה של הקונצרן האיטלקי, עם שני צילינדרים ונפח צנום של 0.9 ליטר. המנוע החדש יפיק 85 כ"ס, ויאפשר מיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 12.5 שניות ומהירות מרבית של 174 קמ"ש, נתונים דומים לאלה של גרסת ה-1.4 ליטר הבסיסית (78 כ"ס) שלא משווקת בישראל, ומאיצה בתוך 12.3 שניות ולמהירות מרבית של 165 קמ"ש.
הגרסה החדשה תהיה חסכונית מאוד בדלק, עם נתון תצרוכת דלק ממוצע של 23.8 ק"מ לליטר ופליטת CO2 נמוכה בהתאמה של 98 גרם לק"מ בממוצע. כמו ביתר הדגמים המשווקים במנוע החדש, גם המיטו תזכה כאן לערכות אבזור שיותאמו לגרסה החדשה.
מלבד הטווין-אייר, אלפא רומיאו תשדרג גם את גרסת הקוודריפוליו ורדה (הידועה כ"תלתן ירוק" בישראל). הדגם הבכיר לפי שעה בגרסאות המיטו, יזכה למתלים אקטיביים חדשים, שישפרו את התנהגות ואחיזת הכביש ואת הנוחות, לא נקודות חזקות במיוחד עד עתה במיטו. המתלים המתכווננים יציעו מספר תוכניות נהיגה, עליהן ניתן יהיה לשלוט באמצעות מערכת ה-"D.N.A" המוכרת של המיטו. הגרסה הספורטיבית תמשיך להציע מנוע מולטי-אייר בנפח 1.4 ליטר עם מגדש טורבו ו-170 כ"ס.