פורד פוקוס ST, גרסת התצוגה. הדגם הסדרתי יוצג בפרנקפורט
פורד תציג בתערוכת פרנקפורט את הגרסה הסדרתית של פורד פוקוס ST החדשה, הגרסה הספורטיבית של דור השלישי למשפחתית הקומפקטית. המכונית, שהוצגה לראשונה בתערוכת פריז אשתקד כדגם תצוגה, צפויה להגיע לייצור סדרתי ללא שינויים משמעותיים לעיצוב, ועם מנוע ה'אקו-בוסט' (EcoBoost) בו פגשנו בישראל לראשונה בפורד מונדיאו, שם יש לו 240 כ"ס מנפח של 2.0 ליטר. המנוע בפוקוס ST צפוי להציע הספק של 250 כ"ס לכל הפחות.
פורד לא מספקת בינתיים מידע טכני רשמי או תמונות של המכונית. בהודעה לעיתונות שפירסמו האמריקנים נמסר כי היצרנית תציג מלבד ה-ST גם שלוש מכוניות חדשות נוספות. אחת מהן תהיה מכונית תצוגה שעדיין לא ברור על איזו מכונית סדרתית היא תרמוז. עם זאת, בפורד מבטיחים כי כל ארבעת הדגמים החדשים יוצגו בתערוכה בהופעת בכורה עולמית. פרטים נוספים על הדגמים הללו צפויים בשבועות הקרובים, או לכל המאוחר בימי העיתונות של תערוכת פרנקפורט, שתהיה פתוחה לקהל המבקרים בין ה-15 ל-25 בספטמבר.
פורד פוקוס החדשה צפויה להגיע לישראל כבר בשבועות הקרובים, ולפי ההערכות תציע כאן מנוע 1.6 ליטר עם 125 כ"ס. הגרסה הספורטיבית תשווק באירופה החל בראשית שנה הבאה, ועדיין לא ידוע אם יש בכוונת חברת דלק מוטורס, יבואנית פורד, לשווקה גם בישראל.