מאזדה 3. דלק מוטורס מורידה את הכפפות?
האם דלק מוטורס, יבואנית מאזדה, מורידה את הכפפות בקרב מול כלמוביל ומותג יונדאי? פניות שהגיעו למערכת הייעוץ של אתר אוטו, ובעקבותן בדיקה מול אחד מאולמות התצוגה של מאזדה, מעלה כי חלק מגרסאות מאזדה 3 הפופולרית מוצעות בהנחה של 5,000 שקל. בבדיקה שנערכה על-ידי אתר אוטו נמצאה הנחה על גרסת ה-2.0 ליטר הבכירה, שמחירה לפני הנחה עומד על 136,500 שקל. בפניות שהתקבלו במערכת טענו צרכנים גם להנחות על גרסאות בסיס, כמו ה-1.6 ליטר קומפורט שמחירה 124,500 שקל לפני הנחה.
מדובר במהלך חריג מאוד מצד דלק מוטורס, שלאורך שנים רבות שמרה על מדיניות של "אין הנחות מחירון". זאת, גם נוכח מבצעי מכירות רבים שצצו בתקופה האחרונה, בהן נמכרות מכוניות בהנחות שמגיעות לעיתים ללמעלה מ-10,000 שקל. יש לציין כי השנה מאזדה סובלת מירידה במכירות בהשוואה ל-2010, ואף איבדה את ההובלה בשוק המקומי לטובת יונדאי.
מחברת דלק מוטורס נמסר בתגובה לאתר אוטו כי אין שינוי במדיניות הרשמית של החברה. "סוכנינו נהנים מחופש להציע הנחות ללקוחות חוזרים ובמקרים נוספים", מסבירים בחברה, ומוסיפים כי לא קיים כיום מבצע מכירות רשמי או הנחה קבועה לדגם מאזדה 3 או לכל כלי רכב אחר של מאזדה.