טויוטה קאמרי החדשה (צילום מתוך הסרטון)
זו אחת מההשקות החשובות ביותר של טויוטה בשנים האחרונות: טויוטה קאמרי החדשה, שתושק לקראת סוף השנה, הוצגה בפני סוכני טויוטה באמריקה, לפני שהיא מוצגת רשמית לקהל הרחב. אלא שאחד הסוכנים התקשה להתאפק, צילם את אירוע ההשקה בטלפון הנייד ורץ לפרסם את הסרטון ביוטיוב. את התוצאה אתם יכולים לראות למטה, עם התמונות הברורות והמלאות ביותר של הקאמרי שנחשפו עד עתה.
 
הקאמרי היא מכונית הנוסעים הנמכרת ביותר באמריקה, שמובל מזה שנים רבות על-ידי יצרניות הרכב היפניות טויוטה והונדה (עם אקורד ייעודית לאמריקה). המשפחתית הגדולה, שמקבילה קטגורית מבחינת האמריקנים לטויוטה אוונסיס הקטנה יותר, משווקת גם בישראל כאלטרנטיבה גדולה ויוקרתית למשפחתיות האירופיות, כמו אופל אינסיגניה ופורד מונדיאו. גם הדור החדש צפוי להגיע אלינו, אך עדיין לא ברור אם הפעם נקבל גם את גרסת הכלאיים שלא שווקה באופן סדיר, אך הגיעה בכמות נאה בייבוא אישי.
 
 
החשיפה הרשמית של הקאמרי צפויה בתערוכת לוס אנג'לס בחודש נובמבר או לכל המאוחר בדטרויט בחודש ינואר. היא תהווה את חוד החנית במאבק של טויוטה לחזור לשגרה במכירות באמריקה, לאחר שרעידת האדמה הקשה שפקדה את יפן בראשית השנה פגעה בייצור והובילה לבעיות אספקה. הקאמרי שמיוצרת בעיקר באמריקה אמנם כמעט ולא נפגעה, אך הצלחת הדור החדש צפויה להשפיע גם על מכירות דגמים מיובאים של היצרנית.
 
סרטון הווידאו החדש מגיע ימים ספורים בלבד אחרי שטויוטה שחררה קדימון ראשון לקאמרי, אף הוא באמצעות יוטיוב. בקדימון הקצר מככב נשיא טויוטה, אקיו טויודה, שמסביר על הקאמרי החדשה ואף מעניק הצצה חלקית מאוד לעיצובה החיצוני.