רנו קוליאוס המחודש
שלוש שנים אחרי שהוצג, רכב הפנאי של רנו עובר מתיחת פנים. מהתמונות הרשמיות שפורסמו תחילה בפרופיל הפייסבוק של היצרנית, ניתן ללמוד כי רנו קולאוס זוכה לחרטום חדש עם סבכה קדמית גדולה ובולטת בהרבה, אך נותר כמעט ללא שינויים מהצד ומאחור. רנו מבטיחה כי במסגרת הרענון הקוסמטי, בוצעו גם שינויים ושיפורים לתא הנוסעים.

מלבד שינויי העיצוב בוצעו גם שיפורים מכניים, שיובילו לרמות זיהום ותצרוכת דלק נמוכות יותר בדגמי הדיזל: גרסת ה-150 כ"ס של מנוע ה-2.0 ליטר תפלוט 148 גרם פחמן דו-חמצני, שיפור של 17% שמבטא שיפור דומה בתצרוכת הדלק, ואילו גרסת ה-172 כ"ס של אותו מנוע תפלוט 166 גרם לעומת 197 בעבר. לשיפור בתצרוכת הדלק של גרסאות הדיזל אחראים שינויים לניהול המנוע, שינויים לתיבת ההילוכים הידנית (שלא מוצעת בארץ) ושיפורים אווירודינמיים.
רנו קולאוס עבר מתיחת פנים ראשונה
צילום: מנהל
הקולאוס, אח תאום של ניסאן קשקאי המצליח, משווק בישראל כיום עם מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר המספק 170 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה, ובמחיר המתחיל ב-159,000 שקל (לגרסת הנעה קדמית). מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר עם 150 כ"ס מוצע אף הוא, בגרסת הנעה כפולה אוטומטית (שישה הילוכים) ובמחיר של 242,000 שקל.