יונדאי. לא מעוניינת באופל
השמועות על מכירת אופל מסרבות לגווע. לאחר שהתקשורת הגרמנית פרסמה בראשית החודש כי האמריקנים שוקלים למכור את המותג הגרמני, ולמרות הכחשה של מנכ"ל ג'נרל מוטורס באוזני מקבילו באופל, בתעשיית הרכב ממשיכות להישמע הערכות לפיהן מותג אופל נמצא בדרך לבעלת בית חדשה.
האחרונה ששמה שורבב לפרשה ושנאלצה להכחיש את השמועות, היא יונדאי. יצרנית הרכב הגדולה בקוריאה הודיעה באמצעות דובר רשמי כי אין בכוונתה לקנות את המותג, כאמצעי לשיפור מעמדה באירופה. הדובר, ששוחח עם סוכנות הידיעות רויטרס בקוריאה, אמר כי ליונדאי "אין עניין באופל". גורמים בתעשייה העריכו כי רכישת המותג תקל על יונדאי בחדירה לאירופה, שעד עתה מבוצעת בקצב איטי יותר מכפי שרושמת היצרנית בארה"ב.
בשנת 2009, ג'נרל מוטורס חתמה על הסכם הצהרת כוונות למכירת אופל לידי מגנה-שטייר הקנדית-אוסטרית, אך חזרה בה ברגע האחרון. בראשית חודש יוני השנה, החלה התקשורת הגרמנית בפרסום שמועות לפיהן האמריקנים אינם מרוצים מהפסדי המותג ומעוניינים למכור אותו. בין המתעניינים בקנייה, נמנו קונצרן פולקסווגן ויצרנית הרכב הסינית בייג'ינג אוטומוטיב.
עד עתה, למרות הכחשות לא רשמיות, בג'נרל מוטורס לא פרסמו כל הודעה רשמית המבהירה כי אין כוונה למכור את אופל, זאת למרות בקשות מצד קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל וראשי ועדי עובדי תעשיית הרכב במדינה. אופל משווקת בישראל על-ידי קבוצת שלמה, שקיבלה את זיכיון הייבוא מידי יבואנית GM, חברת UMI, והרחיבה מאז את היצע הדגמים מאופל קורסה בלבד, גם לדגמים נוספים – אופל אסטרה ואופל אינסיגניה. מכירת מותג אופל, אם תקרה, לא צפויה להשפיע בטווח הנראה לעין על זיכיון השיווק בישראל.