יונדאי i35 אלנטרה
תוך שבועות ספורים עשויה יונדאי למצוא עצמה עם מבחר מגוון ומעניין של מנועי 1.6 ליטר ותיבות הילוכים שונות. בחברת כלמוביל, יבואנית יונדאי, מצפים לתחילת השיווק הקרובה והמדוברת של יונדאי i35 אלנטרה המשפחתית, שמכוניות ראשונות ממנה כבר הגיעו לצורכי תקינה. גם מכונית הקופה הספורטיבית בעלת מבנה הדלתות הייחודי, הוולוסטר (Veloster) בדרכה.

שתי המכוניות מוצעות עם גרסה חדשה למנוע ה-1.6 המוכר של היצרנית, אשר לו תזמון שסתומים משתנה כפול. ואולם בעוד הוולוסטר תוצע עם מערכת הזרקת הדלק הישירה, יונדאי i35 תעשה שימוש בהזרקה שגרתית. ולכן בוולוסטר מייצר המנוע 140 כ"ס (כמו באלנטרה הקוריאנית), ואילו במשפחתית הוא ייצר 132 כ"ס (בשני המקרים מדובר בהספק גבוה ביחס לנפח). למנוע האלנטרה מומנט של 16.1 קג"מ, מול 17 לוולוסטר, בשני המקרים בסל"ד גבוה של 4,850.
אם לא די בכך, מנוע ה-1.6 בוולוסטר ישודך לתיבת שישה הילוכים כפולת מצמדים חדשה, בעוד שב-i35 תהיה תיבת שישה הילוכים אוטומטית שגרתית. הנושא הופך מעניין יותר אם מתחשבים בכך שיונדאי i30 הנוכחית משתמשת בגרסה שונה של מנוע ה-1.6 ליטר, עם 126 כ"ס ובתיבה של ארבע הילוכים בלבד. כדאי לזכור שבמהלך 2012 תוצג היורשת ל-i30, ויש להניח שהיא תקבל חטיבת כוח דומה לזו של הוולוסטר. אינדיקציה לכך ניתן לקבל מאנשי קיה, שסיפרו שהפורטה העתידית שתוצג בעוד שנה, תצויד במנוע ה-1.6 ליטר 140 כ"ס ובתיבה כפולת מצמדים.