ג'יפ רנגלר JK-8, טנדר למשפרים
ג'יפ שמה קץ לשמועות על טנדר חדש, ותציג בשבוע הבא ערכת שיפורים חדשה שתהפוך את הרנגלר הרגיל לטנדר-שטח. הערכה, שמכונה JK-8, תוצע על-ידי סדנת השיפורים הרשמית של קונצרן קרייזלר, מופאר (Mopar), ותורכב עצמאית על-ידי הלקוחות.
הערכה כוללת שינויים לחלקו האחורי של רכב השטח הוותיק, בהם סגירה למרכב ממש מאחורי המושבים הקדמיים, רצפת הטענה פתוחה (באורך 127 ס"מ ורוחב של 112 ס"מ בין בתי הגלגלים), והסרת המושבים האחוריים. ערכת ה-JK-8 תהווה תחליף למי שקיווה שג'יפ תציג בקרוב טנדר חדש, כפי שטענו שמועות עיקשות שהסתובבו בתעשיית הרכב השנה האחרונה.
מלבד הטנדר-שטח, ג'יפ תציג בשבוע הבא באירוע שטח ביוטה, גם גרסאות נוספות שפיתחה מופאר על בסיס הרנגלר. בהן ניתן לציין את הפורק צ'ופ (Pork Chop, צלע חזיר), גרסת שטח הארד-קור עם מינימום משקל עצמי בעיקר בזכות ויתור על חלקי מרכב רבים. בין היתר אין לה דלתות צד, דלת אחורית, גג או פגושים, ומכסה המנוע הוחלף בחדש מאלומיניום וסיבי פחם. כל אלו תרמו להפחתה של 385 ק"ג ממשקל הרכב, מה שמעלה את מרווח הגחון (פחות משקל על הבולמים) יחד עם ערכת שטח ייעודית.
דגם נוסף הוא הבלו קראש (Blue Crush, התרסקות או התאהבות כחולה). כאן מדובר ברנגלר ארוך עם ערכת שטח מפלצתית, הכוללת בין היתר צמיגי שטח והגבהה של המרכב. שתי גרסאות אלו לא יגיעו לייצור, אך חלקים מהן יוצעו בקטלוג האבזרים של מופאר עבור ג'יפ רנגלר.