מרצדס C63 AMG קופהכמנהגם בקודש, מרצדס מציגים גרסת AMG כוחנית ל-C קופה החדשה, מעט אחרי הצגת הגרסאות הקונבנציונליות בתערוכת ז'נבה ולמתיחת הפנים של גרסת הסדאן הקרבית.

בהשוואה לגרסת הקופה הקונבנציונלית, זכתה המכונית לדיפיוזרים, חצאיות, צמד מפלטים דו-קניים, תאורת לד, ולחזית האגרסיבית המוכרת לנו משאר גרסאות AMG. מבחינה מכאנית אין כאן שינויים משמעותיים לעומת ה-C63 מרובעת הדלתות – זהו אותו מנוע V8 בנפח 6.2 ליטרים אשר מפיק 457 כ"ס ו-61 קג"מ, והביצועים גם הם זהים: 4.5 שניות למאה ו-250 קמ"ש מרביים (מוגבלים אלקטרונית).
גרסת AMG גם ל-C קופה
צילום: מנהל

אם זה לא יספק אתכם תוכלו לצייד את הקופה הזריזה ב"חבילת ביצועים" אופציונאלית, שמעלה את ההספק ל-487 כ"ס (המומנט לא משתנה), מקצצת עשירית שנייה במיאוץ הקלאסי (4.4 שניות) ומחליפה את הבלמים הסטנדרטיים בדיסקים קרבון-קראמיים מחוזקים וסופר עמידים.
כדי להשיג את המספרים המרשימים הללו, מצוידת ה-C63 קופה בוורסיה משופרת של תיבת ה-7Gטרוניק, ללא ממיר מומנט, הכוללת "בקרת שיגור" וזמני העברת הילוכים שקוצצו ל-100 מילישניות.

מרצדס C63 AMG קופה תוצג רשמית בתערוכת ניו יורק בעוד כחודש כאשר ההשקה הרשמית באירופה מתוכננת לחודש יולי הקרוב. וכמובן אפשר בהחלט לצפות שזמן קצר לאחר מכן היא תעלה גם לישראל.