טוארג מצופה זהב
שוו בנפשכם שאתם איל נפט עשיר מקטאר שכבר יש לו כל רולס רויס, פרארי ומרצדס שניתן לקנות. עכשיו תחשבו על רכב שטח מצופה זהב 24 קראט. לא הייתם קונים?
פולקסווגן הציגה בתערוכת הרכב של קטאר בדיוק את זה: טוארג מיוחד שחלקים רבים בו מצופים בזהב. למשל חישוקי ה-"22, מסילות הגג, מסגרות החלונות ואפילו הסמל שעל תא המטען. יש גם זהב בתא הנוסעים, לצד שפע של עור נאפה משובח ועץ יוקרתי. המהדורה המיוחדת, שנועדה בעיקר לעורר את החשק בקרב שייחים ערביים, לא מיועדת לייצור סדרתי. אבל תהיו בטוחים שיש מי שכבר מכין המחאה שמנה במיוחד כדי להוציא לפועל את הרעיון ולהוסיף פולקסווגן טוארג מוזהב לאוסף המכוניות שלו.
הבהלה לזהב: פולקסווגן טוארג 24 קראט
צילום: מנהל
פולקסווגן טוארג עם זהב בגלגלים, ובעוד כמה מקומות...
טוארג מירוץ – לכביש
לצד רכב השטח המוזהב, פולקסווגן הציגה בקטאר עוד צעצוע נהדר למי שכבר יש לו הכל: גרסת כביש למכונית המירוץ שלה מתחרות הדקאר. כאן מדובר בגרסה המורשית לתנועה בכבישים ציבוריים (לא בישראל בגלל כלוב התהפכות) לטוארג 3, שזכה בתחרות השנה עם לא אחר מנאסר אל-עטיה הקטארי.
הבהלה לזהב: פולקסווגן טוארג 24 קראט
צילום: מנהל
רכב שטח למירוצים, חוקי לכביש
בניגוד למכונית המירוץ לה חישוקי "16, לגרסת הכביש יש חישוקי "18 (הפעם רק בצבע זהב), כמו גם תא נוסעים מהודר בהרבה. זה האחרון כולל מושבי רקארו ושפע אלקנטרה. מתחת למכסה המנוע הטוארג מירוץ לכביש מציע 310 כ"ס, שיספיקו כדי להאיץ את רכב השטח הגדול מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך פחות משש שניות. וסיכויי הייצור? קטנים, אך מתקבלים על הדעת. לפחות במהדורה מוגבלת. כי אוסף של שייח המכבד את עצמו, לא יהיה שלם באמת בלי רכב שטח למירוצים.