סיטרואן C-זירו
בחברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו וסיטרואן, מתכוונים להביא לארץ בתחילת השנה את פיג'ו איון (iOn) וסיטרואן C-זירו (C-Zero, אפס) החשמליות. מדובר במכוניות מיני קטנות שתוכננו ומיוצרות על-ידי מיצובישי, כמעט ללא שינויים מה-i-MiEV. תג המחיר שלהן, כ-200,000 שקל, צפוי להפוך אותן ללא הרבה יותר מקוריוז על הכביש.
נכון לעתה מתכננים בלובינסקי לייבא מכוניות בודדות, שיגיעו לארץ למטרות הדגמה ובחינה, וגם כדי להפגיש את העיתונות ואת בעלי הדעה עם הרכב החשמלי. המחיר הגבוה צפוי למרות שצמד המכוניות נהנה מפטור מלא ממסי קנייה.
הכוונה של לובינסקי היא ללמוד את התחום ואפשרויותיו, מתוך תקווה למצוא שילוב של תוכנית החכרה על המצבר או על הרכב כולו. כן ייבדקו אפשרויות של השכרה, בשיתוף פעולה עם גופים מוסדיים ועיריות. כל זאת כדי להפוך את נושא הרכב החשמלי לריאלי יותר.

כדאי לציין שגם בכלמוביל, יבואנית מיצובישי, מתכוונים להביא בקרוב את ה-i-MiEV הקטנה לצורך הדגמה והיכרות עם הקהל. ואולם גם שם עדיין לא מדברים על שיווק סדיר בגלל בעיית המחיר. עוד נציין כי סוגיית המחיר אינה ייחודית במקרה זה לישראל: שלוש התאומות הקטנות יקרות מאוד גם באירופה, עם תג מחיר של כ-33,000 יורו (156,000 שקל).