Th!nk City, גם לארבעה
אחת מיצרניות הרכב החשמלי הוותיקות בעולם, Think Global, הציגה מכונית ראשונה בתולדותיה לארבעה נוסעים. קוראים לה Th!nk City, כמו גרסת שני המושבים המקורית עליה היא מבוססת.

חברת Think Global הוקמה בנורווגיה בראשית שנות ה-90, ובסופן אף נרכשה על-ידי פורד, במה שנראה אז כעידן חדש ביצרנית האמריקנית. אלא שהעידן הזה הסתיים כבר בינואר 2003 בקול ענות חלושה, ו-Think Global נמכרה וכמעט נעלמה מהמפה.
כיום, עם המגמה הברורה למעבר למכוניות כלאיים וחשמליות, כמו שברולט וולט (כלאיים) וניסאן ליף (חשמלית), נראה שמצבה של Think Global השתפר. מצביעים על כך גם נתוני המכירות: אם בימי פורד (1999-2002) יוצרו 1,005 יחידות, הרי שמתחילת ייצור הדור הנוכחי ב-2007, נמכרו כבר 10,000 עותקים. את המומנטום הזה כנראה שקברניטי Think Global מבקשים לנצל, ולכבוד שנת 2011 הם משיקים גרסת ארבעה מושבים ראשונה, שתהפוך את הסיטי הקטנה לשימושית עבור יותר אנשים.
יש לציין כי עוד בתערוכת ז'נבה 2008, הציגו הנורווגים מכונית "משפחתית" בשם Ox, אלא שזו הייתה רק לתצוגה והציעה מרכב חמש דלתות וחמישה מושבים. ל-Th!nk City שלוש דלתות בלבד וארבעה מושבים, אך היא סדרתית לחלוטין. ביצרנית מגדירים את הדגם החדש כ-2+2, כלומר שהמושבים האחוריים בו מיועדים לנוסעים מזדמנים לנסיעות קצרות יחסית.

הנתונים הכלליים של הסיטי לא השתנו, והיא תמשיך להציע ממדים קטנטנים: אורך של 314 ס"מ, רוחב של 166 ס"מ, גובה של 160 ס"מ ובסיס גלגלים של 197 ס"מ בלבד. בצד הטכני ניתן למצוא מצברי ליתיום-יון בקיבולת של 23 קילו-וואט שעה, ומנוע חשמלי עם 45 כ"ס המאפשר מהירות מרבית של 110 קמ"ש. טווח הנסיעה המרבי יעמוד על 160 ק"מ בין טעינות (שאורכות שמונה שעות לטעינת מצברים מ-0 ל-100% טעינה). נכון לעתה לא ידוע על תוכניות של גורם כלשהו לשיווק החשמלית הקטנה בישראל.