שברולט וולט
אחת המכוניות המסקרנות ביותר בשנים האחרונות, שברולט וולט, זוכה סוף-סוף לדירוג EPA (הסוכנות להגנת הסביבה האמריקני) רשמי. הסוכנות הודיעה כי לפי בדיקות שביצעה, תצרוכת הדלק הממוצעת של מכונית הכלאיים המתקדמת תעמוד על 25 ק"מ לליטר. זאת, בהשוואה ל-21 ק"מ לליטר לטויוטה פריוס לפי המבחנים המחמירים. בשיטת המבחן האירופית המקלה יותר, רושמת הפריוס 25.6 ק"מ לליטר בממוצע, והוולט צפויה להגיע לפי ההערכות לכ-30 ק"מ לליטר.
ה-EPA מחלק את דירוג תצרוכת הדלק של הוולט לשלושה תרחישים: נסיעה עם מנוע בנזין (כשהמצברים ריקים או במהירות גבוהה מכ-110 קמ"ש), תניב תצרוכת דלק של פחות מ-16 ק"מ לליטר. שימוש במנוע החשמלי בלבד, לטווח שדורג על-ידי ה-EPA כעד 56 ק"מ, יניב תצרוכת חשמל המקבילה ל-39.5 ק"מ לליטר בנזין, ואילו נסיעה משולבת (בנזין וחשמל), תניב כאמור נתון של 25 ק"מ לליטר. שברולט הבטיחה בעבר תצרוכת דלק של 98 ק"מ לליטר במצב החשמלי, נתון שנראה לא ריאלי בהתחשב בנתוני ה-EPA.

דירוג ה-EPA לוולט, משאיר את ניסאן ליף, שדורגה בתחילת השבוע, במקום הראשון עם 42 ק"מ לליטר. הליף היא מכונית חשמלית ללא מנוע בנזין, בניגוד לפריוס ולוולט, שעושות שימוש בטכנולוגיות כלאיים דומות (אם כי לוולט מנוע חשמלי עיקרי, בעוד בפריוס הבנזין מהווה את עיקר הכוח).
שברולט תחל בשיווק הוולט בשבועות הקרובים, במחיר שיעמוד על מעט יותר מ-40,000 דולר. מחירה של פריוס באמריקה מתחיל במעט פחות מ-23,000 דולר.