סיטרואן C1. בדרךלאנשי לובינסקי, יבואנית פיג'ו-סיטרואן, לקח לא מעט זמן להחליט להביא ארצה את פיג'ו 107 הקטנה. אבל כנראה שהם מרוצים מההתאקלמות של גורת האריות בישראל. זאת, משום שבתחילת 2011 מתכננת לובינסקי להתחיל גם בייבוא האחות מבית סיטרואן, ה-C1. הדבר משקף את התנופה לה זכה שוק המיני בתקופה האחרונה, וימשיך את מגמת התרחבות ההיצע בו.

סיטרואן C1, פיג'ו 107, וטויוטה אייגו חולקות בסיס ומכללים, כשההבדל העיקרי ביניהן הוא בעיצוב החיצוני. וזה אומר שסיטרואן C1 תגיע עם מנוע 1.0 ליטר (68 כ"ס) ומכלולים זהים לאלו של פיג'ו, ורמת גימור דומה לאחותה. גם ה-C1 תוצע עם תיבה ידנית או בגרסה רובוטית. עם זאת, נראה שבשיווק האחות של סיטרואן יושם הדגש על הגרסה הידנית, שתהיה בעלת תג מחיר תחרותי למדי. קיים סיכוי סביר שמחירה יהיה אפילו נמוך מ-72,000 שקל, מחיר ה-107 כיום. הגרסה הרובוטית צפויה לעלות מחיר דומה לאחותה, שעולה כיום 76,000 שקל.

מעניין לציין שגם ביוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, בודקים את האפשרות להביא הנה את האייגו. שלוש המכוניות תוכננו על-ידי היפנים, ומיוצרות יחד במפעל משותף באירופה.