אופל קורסה המחודשת
אופל ביצעה מתיחת פנים לקורסה, הדור הרביעי לסופר-מיני הגרמנית. אופל קורסה היא נכון להיום המכונית היחידה של המותג שמשווקת בישראל, לאחר שבשנים האחרונות מצבה של אופל אצלנו הלך מדחי אל דחי. בחודש אוגוסט האחרון התבשרנו כי הזיכיון לייבוא המותג יעבור מידי חברת יוניברסל מוטורס ישראל (UMI) לידי קבוצת שלמה, שבבעלות שלמה שמלצר, מה שצפוי להפיח חיים חדשים במותג שפעם מכר כאן כמויות נאות.
הקורסה דור רביעי הוצגה בשנת 2006, ועוברת השנה מתיחת פנים שנייה. בפעם הקודמת, בראשית השנה, הגרמנים ביצעו שינויים טכניים למכונית, ובכלל זה שיפרו את נוחות הנסיעה, ההיגוי ואת תצרוכת הדלק. הפעם, השינוי בעיקר קוסמטי, ומתרכז בחלק הקדמי: יחידות התאורה חדשות, הסבכה הקדמית מעוטרת בפס כרום עבה מבעבר, והפגוש הקדמי הוחלף בחדש עם סבכה גדולה יותר, שיחד עם בתי פנסי הערפל המחודדים, מזכיר באופן חשוד את מתיחת הפנים האחרונה של מאזדה 2.
מתחת למכסה המנוע כמעט אין שינויים, למעט בגרסת ה-ecoFLEX הידידותית לסביבה, שתציע מעתה מנוע 1.3 ליטר עם 95 כ"ס. יחד עם מערכת עצור-סע ותיבת הילוכים ידנית, היא תוכל לנסוע 28.6 ק"מ לליטר ולפלוט 94 גרם פחמן דו-חמצני לק"מ בממוצע, כך על-פי בדיקות אופל. ספק אם נראה את הגרסה הזו בישראל, ואנחנו נמשיך לקבל בעיקר את הגרסה האוטומטית של מנוע ה-1.4 ליטר (90 כ"ס).

הקורסה המחודשת, שנחשפה בינתיים רק בגרסת שלוש הדלתות, תוצע עם תא נוסעים מעודכן קלות (בעיקר גוונים חדשים), ועם מערכת מולטימדיה בשם "גע והתחבר" (Touch & Connect), שתוצע בתוספת תשלום. הקורסה המחודשת צפויה להגיע לאולמות התצוגה באירופה בינואר 2011.