לא, אין זו סובארו B3 חדשה, כך שמאוכזבי הדגם הנוכחי יכולים לשבת חזרה ולהפסיק להריע. סובארו משתמשת בניסוח כמעט-סטדנרטי לתיאור מכונית הקונספט שהיא מציגה בתערוכת לוס-אנג'לס: היא אמורה, כך סובארו, להראות "כיוון אפשרי" לדגמי אימפרזה עתידיים, והיא אמורה גם לשלב, ובכן... כאן באות המון סיסמאות וסלוגנים שיווקיים שאינם ממש מענינים, ואנו נסתפק במדגם קטן מייצג. העיצוב, אומרת סובארו, מציג "זרימה דינמית ועמידה בטוחה", ו"משלב צורה חלקלקה ממנה מפעפעת דינמיות יחד עם פנים עשיר ומרווח לארבעה נוסעים".
יותר מכך אין הרבה מה לספר – או שאתם אוהבים את העיצוב, או שלא. הנתונים הטכניים שפרסמה סובארו מציגים בסיס גלגלים של 264 ס"מ, דהיינו 2 ס"מ יותר מהאימפרזה/B3 הנוכחית, עם אורך של 4.52 מ' שהוא 6 ס"מ פחות מה-B3 סדאן; המנוע הוא בוקסר 2.0 ל' ("הדור הבא"), נטול הגדשה (וללא הספק מוצהר), המשודך לתיבה רציפה "לינארטרוניק". רביעיית חישוקי "19 משלימה את המראה.