יונדאי בלו-און
יונדאי הציגה בדרום-קוריאה את הבלו-און (BlueOn), עירונית חשמלית שתוכל לנוע 140 ק"מ בין טעינות. המכונית החדשה מבוססת על יונדאי i10, ומגיעה שנה בדיוק אחרי שהקוריאנים הצהירו על כוונתם להשיק מכונית דומה בתערוכת פרנקפורט 2009.
הבלו-און שימשה את יונדאי גם כפלטפורמה לחשיפת מתיחת הפנים של ה-i10, שתקבל חרטום בהשראת שפת העיצוב החדשה של היצרנית. הכוונה הייתה בעיקר להעניק ל-i10 דימיון למכוניות כמו יונדאי ix35 ולסונטה החדשה. הבלו-און לא שונה משמעותית בעיצובה החיצוני מה-i10 המתוחה.
לבלו-און מערך מצברי ליתיום-יון פולימר, ומנוע חשמלי המספק 81 כ"ס ו-21.4 קג"מ. הנתונים הללו מספיקים בשביל מיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 13.1 שניות, כמעט זהה ל-i10 אוטומטית עם מנוע 1.2 ליטר ו-78 כ"ס (12.8 שניות) המשווקת בישראל. זהו זמן קצר משמעותית מזה של ה-i10 בעלת מנוע 1.1 ליטר, שמשווקת אף היא אצלנו ומאיצה ל-100 בתוך 18.5 שניות (או 15.6 שניות עם תיבה ידנית). המהירות המרבית של הבלו-און עומדת על 130 קמ"ש, לעומת 142-164 קמ"ש בדגמי הבנזין.
את החשמלית החדשה ניתן יהיה לטעון משקע ביתי בתוך שש שעות, ולנסוע עד 140 ק"מ. טעינה באמצעות שקע 380V תעשייתי, תאפשר מילוי 80% מקיבולת המצברים בתוך 25 דקות. הבלו-און לא תציע אפשרות להחלפת מצברים מהירה, בדומה לפתרון הארכת הטווח שתציע חברת בטר-פלייס בשיתוף רנו-ניסאן.
מיונדאי נמסר כי 30 בלו-און ראשונות יימסרו לרשויות ממשלתיות למטרת ניסוי דינמי, שיכלול גם מחקר הנדרש לפיתוח תשתית הטענה. הניסוי יסתיים באוגוסט 2012, ואז תחל היצרנית בייצור כ-2,500 יחידות בשנה לשיווק המוני.