IS 250C
חברת יוניון מוטורס, יבואנית לקסוס לישראל, תחל בחודש הבא בשיווק לקסוס IS מחודשת. הספורט-סדאן היפנית, שמתחרה בב.מ.וו סדרה 3 ומרצדס C קלאס, זוכה לעדכוני עיצוב קלים, שעיקרם ביחידות תאורה חדשות מלפנים עם נורות LED. גם מאחור יש יחידות תאורה מעודכנות, וה-IS המחודשת זכתה גם לפגושים חדשים.
השינויים הקוסמטיים אינם גדולים, ואת הבשורה המשמעותית יחסית שמרה לקסוס לפרק הטכני. כאן ניתן לדווח על תיבת הילוכים אוטומטית משודרגת לדגם ה-IS 250, עדיין עם שישה יחסי העברה אך הפעם עם יחס העברה סופי קצר יותר. שינוי זה מאפשר שיפור תצרוכת הדלק הממוצעת מ-10.7 ק"מ לליטר ל-11.9 ק"מ לליטר. כמצופה, פליטת הפחמן דו-חמצני ירדה מ-214 גרם בממוצע לק"מ, ל-194 גרם בלבד. נתוני ה-250 IS העיקריים לא השתנו - V6 בנפח 2.5 ליטר עם 208 כ"ס.
ה-IS תוצע באירופה גם עם גרסת מנוע דיזל חדשה, בנפח 2.2 ליטר ו-150 כ"ס. הגרסה, שמכונה IS 200d, מציגה תצרוכת דלק של 19.6 ק"מ לליטר ופליטת CO2 של 134 גרם לק"מ. מנוע זה מצטרף ליחידת ה-2.2 הקיימת (177 כ"ס) של ה-IS 220d, שתצרוכת הדלק שלה שופרה מ-17.8 ק"מ לליטר ל-18.2.
צילום: מנהל
עוד נמסר כי ה-IS תציע חבילת F-Sport משופרת, עם כיול מתלים משודרג. גרסה זו מחקה את דגם ה-IS F הספורטיבי, אך כמובן ללא מנוע ה-V8 בנפח 5.0 ליטר עם 423 כ"ס, ובלי הביצועים המרשימים (4.7 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, ו-270 מרביים). חבילת ה-F-Sport זמינה כשדרוג לחלק מגרסאות ה-IS, ובעיקר ל-IS 250 המשווקת בישראל.
כמו כעבר, ה-IS תוצע בגרסת סדאן וקופה-קבריולה (IS 250C). בישראל מחירה מתחיל ב-286,000 שקל ל-IS 250, וב-369,000 שקל לגרסת הגג הנפתח. מחירים אלה לא צפויים להשתנות, כך לדברי מנכ"ל לקסוס-ישראל, רן דנאי.