אלפא רומיאו מיטו TCT
כמו שהבטיחו לנו אנשי סמל"ת לפני חודשים ארוכים, החל שיווק הגרסה האוטומטית של אלפא רומיאו מיטו. הסופר-מיני מצוידת בגרסה זו בתיבה רובוטית כפולת מצמדים שמכונה TCT, והינה המקבילה ל-DSG של פולקסווגן. המכונית מגיעה אלינו עם מנוע ה-1.4 ליטר מולטיאייר החדש, שמייצר 135 כ"ס. גרסה חזקה יותר של אותו מנוע, עם 170 כ"ס, מוצעת בגרסת התלתן-ירוק. מנוע זה יחליף בשנה הבאה לחלוטין את הגרסה החלשה יותר (120 כ"ס) שמוצעת במיטו.
גרסת המולטיאייר 135 עם תיבת TCT תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 8.2 שניות, ולמהירות מרבית של 207 קמ"ש. זאת, בהשוואה ל-8 שניות ו-215 קמ"ש בדגם ה-155 כ"ס עם תיבה ידנית ו-8.8 שניות ו-198 קמ"ש ב-120 כ"ס ידנית.

אלפא רומיאו תציע את המכונית עם תשע כריות אוויר, ומערכת עצור-סע (שמדוממת את המנוע בעצירות לחסכון בדלק, ומניעה אותו אוטומטית). האבזור יכלול גם מערכת שמע מקורית ובקרת אקלים. מחיר המיטו TCT יעמוד על 155,000 שקלים. באותה הזדמנות הוזל מחיר הגרסה הידנית (155 כ"ס) ל-150,000 שקלים. הגרסה הרובוטית של המיטו היא אחת המכוניות החשובות ביותר של אלפא רומיאו, בדרכה לעמידה ביעד מכירות של 550 כלי רכב בשנה. בזכות ה-TCT, המיטו צפויה לעמוד השנה ברף מכירות של 300 יחידות ב-2010.