אם היה נדמה שטויוטה נחלצה מההתקפה התקשורתית שעברה עליה בחודשים האחרונים, בעקבות סערת הדוושה התקולה ובעיות הבלמים בפריוס, באה פרשה נוספת שמאיימת על תדמיתה. הפעם מדובר באזהרת בטיחות שמפרסם המגזין האמריקאי הנחשב 'קונסיומר רפורטס' בעקבות מבחן שערך ללקסוס GX460 החדש. במבחן נקלע ה-GX460 למצב של איבוד אחיזה על גבול ההתהפכות בגלל כניסה מאוחרת מידי של בקרת היציבות לפעולה.
בעקבות כך הוציא המגזין המלצה שלא לרכוש את הרכב עקב סיכון בטיחותי. בפעם האחרונה ששחרר המגזין המלצה שכזו היה זה בשנת 2001 למיצובישי מונטרו ספורט ובתקופה זו מערכות בקרת יציבות לא היו נפוצות ברכבי השטח.

לאחר הפרסום הורתה טויוטה בצעד חריג לעצור את מכירת ה-GX460 עד אשר תיערך בדיקה מקיפה בעניין. אם ימצא פגם הדורש קריאה לתיקון תאלץ טויוטה לקרוא לכ-5,000 בעלי לקסוס GX460 שהחל להימכר לפני מספר חודשים – כמות זניחה בהשווה לקרוב ל-9 מליון מכוניות שנקראו לתיקון בפרשיות טויוטה הקודמות.

יש לציין שהמשמעות עבור הלקוח הישראלי היא נמוכה ואין מקום לפאניקה. הלקסוס GX460 אמנם חולק רצפה משותפת עם טויוטה לנד קרוזר אך יש בניהם הבדלים משמעותיים במבנה המתלים, כיולם ובמידות הצמיגים.