אמנם עבור קוריאה וארה"ב הוצגה לא מכבר סונטה חדשה, אך עבור השוק האירופאי שזקוק לחבילה רהוטה יותר זו טרם נחשפה. לשם כך הביאה יונדאי לתערוכת ז'נבה את ה-i-flow (שנקראת גם HED-7 מכיוון שהיא התוצר השביעי של מחלקת העיצוב של יונדאי ברוסלסהיים) כהצהרת כוונות ויכולת טכנולוגית. אפרופו טכנולוגיה, ביונדאי מתגאים שחלק ניכר של הפיתוח נעשה בשיתוף ענקית הכימיקלים העולמית BASF שתרמה בין היתר לתכנון תא הנוסעים וחומרי הפנים של ה-i-flow.



ה-i-flow מעוצבת בקווים זורמים ואווירודינמיים ומצליחה להזכיר במקצת את ה-ix35 יורש הטוסון שהוצג לאחרונה. את הקווים האווירודינמיים מגבה גם מקדם גרר נמוך העומד על 0.25CD. הקווים של ה-i-flow גורמים לה להראות קטנה יותר מכפי שרומזים נתוני המידות שלה. אורכה עומד על 478 ס"מ ורוחבה על 185 ס"מ. הגובה צנוע יחסית עם 142 ס"מ ו-280 הס"מ של בסיס הגלגלים מכובדים בהחלט.

ה-i-flow לא רק מבשרת על מראה יונדאי סונטה הבאה, אלא על כיוון עיצובי חדש ביונדאי כמו גם יישור קו טכנולוגי. בדומה לפיג'ו-5by שגם מוצגת בתערוכה בחרה יונדאי עבור ה-i-flow שילוב דיזל היברידי. מנוע הדיזל הוא בנפח 1.7 ליטר עם מגדש דו-שלבי והמערכת ההיברידית מסתמכת על סוללות ליתיום יון פולימר מהמתקדמות שבנמצא. תיבת ההילוכים היא, לראשונה ביונדאי, כפולת מצמדים בעלת שישה הילוכים שככל הנראה תגיע גם לדגמים סדרתיים של החברה. השילוב הזה מספיק, לטענת יונדאי, לתצרוכת דלק של 3 ליטרים ל-100 ק"מ ופליטת CO2 של 85 גרם לק"מ.