מיצובישי אאוטלנדר GTהתקדמות במו"מ בין פיג'ו-סיטרואן, הקונצרן השני בגודלו באירופה ובין מיצובישי מוטורס. מדובר בהסכם לשם ביסוס שת"פ אסטרטגי, בדומה לברית הקיימת בין היריבה מבית, רנו וניסאן היפנית. מטרת שת"פ זה כולל פיתוח כלי רכב פרטיים, רגילים וחשמליים, מעבר ל"הלבשת" כלי רכב קיימים של מיצובישי בסמל היצרן הצרפתי, דוגמת פיג'ו 4007, סיטרואן C קרוסר או הרכב החשמלי של פיג'ו שהנו בעצם מיצובישי i-MIEV.

מהלך שיתוף הפעולה כולל רכישה של 30%-50% ממיצובישי מוטורס ואינו ברית בין שווים. היה ומהלך זה ייצלח, תהפוך פיז'ו-סיטרואן ליצרן הרכב השישי בגודלו בעולם. בורסת יפן מהירה לחבק את רעיון שיתוף הפעולה עם עליה של 3.7% במניית 'מיצובישי קורפ', המחזיקה במיצובישי מוטורס בעוד שמניית האחרונה עלתה ב-13.7% מרשימים.