תקופה זו אינה מזהירה במיוחד עבור מותג דודג' בכלל ועבור הוייפר בכלל, ממנו ניסתה קרייזלר להפטר כדי לצמצם ולייעל את היצע הדגמים. אבל הוייפר חיה וקיימת – ואתמול הצליחה גרסת ACR האולטרא-קרבית לשבור עוד שיא. תזכורת: הוייפר ACR קבעה בנורבורגרינג הקפה מהירה יותר מניסאן GT-R, קורבט ZR-1 או פורשה 911 טורבו, ולמעשה עד לא מכבר החזיקה שם בשיא למכוניות חוקיות-סדרתיות עד שזה נשבר באוגוסט על-ידי האפולו של גומפרט.
ובכן באופן מקרי, עד אוגוסט החזיקה הוייפר גם בשיא למכוניות סדרתיות של מסלול לגונה-סקה שבקליפורניה. אז איבדה הוייפר את השיא – בהפרש זעיר – למכונית שקצת קשה להגדיר אותה סדרתית: Devon GTX, מכונית ספורט אקזוטית אמריקנית חדשה שעוד אי אפשר לקנות ואשר קיימת כאבטיפוס יחיד. ה-GTX, אגב, משתמשת במנוע V10 של... וייפר.
כך או כך, השיא המפוקפק של ה-GTX כבר אינו רלבנטי, כי אתמול הוא נופץ כדבעי. כריס ווינקלר, מהנדס העובד במחלקת הפיתוח של דודג' ונהג מירוצים פה-ושם בזמנו הפנוי, קבע הקפה של 1:33.915 דקות סביב לגונה סקה, שיפור של למעלה משניה לתוצאה של ה-GTX. אפשר להניח בשקט כי נהג מירוצים מקצועי מהשורה הראשונה יוכל לקצץ עוד מהזמן הזה.

עוד שיא לוייפר ACR
צילום: מנהל
האיש בלבוש המאד-לא-רשמי משמאל הוא לא סתם גרופי שתפס צילום עם כריס ווינקלר אחרי קביעת השיא: מדובר בלא אחר מאשר... נשיא דודג', רלף ג'ילס
באותה הזדמנות התבשרנו על שינויים קלים שעברה גרסת ACR ל-2010. ביניהם: האצה חזקה עוד יותר בזכות שינוי יחס ההעברה של ההילוך החמישי, ומהירות מרבית גבוהה יותר של 325 קמ"ש בזכות שינויים אווירודינמיים (וזה הזמן להזכיר שה-ACR מייצרת כוח הצמדה גדול בהרבה משל וייפר רגילה במהירויות גבוהות, דבר העלול לפגום במהירות המירבית עקב גרימת גרר אווירודינמי גבוה יותר).