סובארו חשפה אתמול, עם פתיחת תערוכת SEMA בלאס ווגאס, "גרסת שלג" מיוחדת לאימפרזה WRX STi בשיתוף אמן הדריפטינג והפעלולים האמריקאי המפורסם קן בלוק. ה-WRX האמורה מצוידת במנוע המייצר 400 כוח-סוס וכמובן – בהנעה כפולה קבועה, אבל כפי שלבטח שמתם לב, זו לא הפואנטה העיקרית כאן.

בהתבססה על הגרסה המוכנה למרוצים של המכונית הוחלפו הגלגלים הרגילים במערכות זחלים ייעודיות לשלג שיוצרו על-ידי מומחית לתחום בשם Mattracks והותאמו לייעודם החדש על ידי החברה שבנתה את המכונית הספציפית עבור בלוק – Vermont SportsCar.

החברה דנן החלה עם אימפרזה WRX STI סטנדרטית, פרקה אותה לגורמים וחיזקה את המרכב והשלדה בנקודות רבות. מערכות ההינע, ההיגוי והמתלים הותאמו למערכות הזחלים (העשויים גומי), כלוב מגן מאסיבי רותך אל תוך תא הנוסעים, מושבי רקארו SPA ProRacer competition למרוצים החליפו את המקוריים, מערכת כיבוי אש אוטומטית הותקנה וחלקים רבים הושלכו לפח ואת מקומם תופסים חלקים תואמים מקרבון קל משקל. כיאה למכונית שאמורה להגניב את באי תערוכת השיפורים הנודעת, הותקנו על הגג מנשאים ייעודיים של יצרנית נחשבת בתחום לתפיסת סנובורד ומגלשי סקי.

קן בלוק וסובארו עוד יכינו מהרכב הזה מטעמים של ממש, בכך אין לנו ספק. בינתיים משתחרר במקביל לתמונה הבודדת ולחשיפה הראשונית ב-SEMA גם סרטון מקדים, מתאבן. לנו הוא עשה תיאבון ואנחנו כבר מחכים לסרטון ההמשך. נעדכן אתכם, כמובן.

רוצים לראות עוד ביצועים של קן בלוק?
מומלץ בחום!