אם לשפוט על פי התצוגה בפרנקפורט, רנו מהמרת חזק מאד על עתידה של המכונית החשמלית. בנוסף לפלואנס-קונספט עליה כבר סיפרנו לכם, הציגה רנו בפרנקפורט עוד 3 מכוניות-קונספט חשמליות, כולן נושאות כמו הפלואנס את האותיות Z.E. – דהיינו Zero Emissions.
הדגם הקרוב ביותר למשהו שאפשר להגדיר כבר-ייצור בעתיד הקרוב הוא הקנגו Z.E. לא קשה לנחש בגרסה חשמלית, כאשר במקרה זה הבסיס הוא פחות-או-יותר הקנגו 'בי בופ' הקומפקטי. נמצא כן את אותו מנוע חשמלי שמופיע גם בפלואנס Z.E., בהספק 70 קילוואט. פרט מענין הוא השימוש בצע מחזיר-חום לפנלים החיצוניים, דבר המסייע למנוע שינויי-טמפרטורה בתא הנוסעים. למעשה, אומרת רנו, הצבע מסייע למכונית לשמש כמעין תרמוס ענק, כחלק מאמצעי שימור אנרגיה: בכך נדרש פחות מאמץ ממערכות בקרת האקלים. בנוסף, פנלים חשמליים הממוקמים על הגג מספקים אנרגיה המשמשת למערכת ויסות טמפרטורה בתא הנוסעים. מערכת זו פועלת גם כאשר הרכב בחניה. כל נושא הטיפול בטמפרטורה לנוסעים קיבל דגש מיוחד כדי להגיע ליעילות מרבית, מאחר ומדובר במערכות הצורכות אנרגיה רבה.
במסגרת ההתיעלות הכללית, מראות-הצד הקונבנציונליות – היוצרות גרר אוירודינמי – הוחלפו במצלמות זעירות (שגם הן ניזונות מהאנרגיה המופקת מהפנלים הסולריים). אמצעים אחרים כגון כיסויי חישוקים שטוחים אומצו כדי להפחית את הגרר האווירודינמי.
הקנגו החשמלית שוקלת לא מעט, 1,520 ק"ג, בשל מערך מצברי ליתיום-איון זהה לזה שבפלואנס Z.E. – כאשר גם טווח הנסיעה מוצהר זהה, 160 ק"מ. גם כאן נמצא את שלושת אפשרויות לרענון מאגר האנרגיה: טעינה קונבנציונלית מרשת החשמל הרגילה שתארך 4 עד 8 שעות, טעינה מהירה דרך נקודת טעינה תלת-פאזית יעודית במתח 400 וולט שתמלא את המצברים ב-20 עד 30 דקות, ואפשרות להחלפה קומפלט של המצברים בתוך 3 דקות בתחנות החלפה מהירה, אשר רנו מפתחת מזה כשנתיים יחד עם חברת "בטר פלייס" של שי אגסי. המערת פועלת באופן ממוחשב כשר ההחלפה מתבצעת על-ידי שני רובוטים. ישראל תהיה המדינה הראשונה בה תכנס מערכת החלפת המצברים לפעולה.
Twizy Z.E: זהו רכב-קונפסט חשמלי קומפקטי במיוחד המיועד לניוד עירוני-פרברי בלבד. אורכו 2.30 מ' בלבד ורוחבו 1.13 מ', נתון המתאפשר כי שני הנוסעים יושבים זה מאחורי זה, כמו באופנוע. המנוע החשמלי כאן מפיק 15 קילוואט, כ-20 כ"ס (ויותר מ-7 קג"מ), ומספק לדברי רנו ביצועי תאוצה דומים לאלו של קטנועי 125 סמ"ק בזכות משקל של 420 ק"ג בלבד. המהירות המרבית היא 75 קמ"ש. טווח הנסיעה הוא 100 ק"מ ואת המצברים ניתן לטעון מרשת רגילה ב-3.5 שעות בלבד.
Zoe Z.e.: רנו מגדירה את ה'זואי' כרכב שני במשפחה – כזה שיהיה נוח לביצוע משימות יומיומיות כגון הבאת ילדים לבי"ס או ביצוע קניות. נמצא כאן את אותה מערכת הנעה כמו בפלואנס והקנגו החשמליים, עם מנוע המפיק 70 קילוואט (95 כ"ס) וכ-23 קג"מ, ומערך מצברי ליתיום-איון עם טווח של 160 ק"מ ואותן 3 אפשרויות טעינה/החלפה. אורכו של המרכב בעל פרופיל הקופה הוא 4.10 מ' בלבד. מאחור נמצא ספוילר הנשלף במהירות של 90 קמ"ש כדי לשפר עוד יותר את היעילות האווירודינמית. גם כאן נמצא פנל סולרי על הגג, ומצלמות אחוריות במקום מראות-צד. הגישה לתא הנוסעים מתבצעת באמצעות דלתות-מספריים קדמיות, ודלתות כנפי-שחף אחוריות.