לאחר שמונה שנים ארוכות הוצגה הפולקסווגן פולו החדשה – בתחילה בתצורת חמש דלתות. מבחינתה של פולקסווגן, הפולו החדשה נועדה להוביל את הסגמנט כולו, לא פחות. לשם כך ובכדי להשלים את המגוון, מציגה פולקסווגן את גרסת שלושת הדלתות שלה.

גרסה זו אמורה להיות הגרסה היותר מושכת במגוון הפולקסווגן פולו, לפחות מבחינת המראה אשר ממשיך להיות דומה לפולקסווגן גולף החדשה העושה חיל מבחינת המכירות. המכונית נראית רחבה ונמוכה יותר מגרסת ה-5 דלתות, למרות הממדים הזהים למכונית מחומשת הדלתות; האורך הוא 3,952 מ"מ, הרוחב 1,682 מ"מ והגובה 1,454 מ"מ. גם נפח תא המטען (ללא קיפול המושבים) נותר זהה: 280 ליטרים. המכונית תוצג עם מגוון ששת המנועים של גרסת חמשת הדלתות המוכרים לנו היטב, בנזין החל מ-60 כוח-סוס ועד 85 כוח-סוס. גרסת 105 כוח-סוס TSI תוצג בהמשך כמו גם דיזלים (TDI) עם 75, 90 או 105 כוח-סוס.
גרסאת ה-1.2 ליטרים (TFSI BlueMotion) תאפשר לפולו להשיג צריכת דלק של 3.3 ליטרים לכל 100 קילומטר ורמת פליטת מזהמים של 87 גרם לק"מ, הטובה בסגמנט. רמות הגימור, כנהוג אצל היצרן, הנן טרייד ליין, קומפורט ליין והיי ליין. מעבר לדגש על צריכת הדלק הטובה של המכונית, מציינים בחברה בסיפוק את העובדה שמהכונית הנה הפולקסווגן פולו הבטוחה מעולם. זו זכתה במירב הכוכבים בסבב האחרון של מבחני הריסוק.

ההצגה הרשמית לקהל תהיה בתערוכת פרנקפורט ותחילת מכירה מיד לאחר מכן. מעבר לכך, פולקסווגן מותירה לתערוכה, ככל הנראה, את הצגת הפולו החשמלית (כקונספט) או גרסת הכמו-שטח. העיקר שיהיה מעניין בדוכן.

נסענו בפולקסווגן פולו החדשה, בגרסת ה-5 דלתות