קאמארו קונברטיבל קונספט. הגרסה הסדרתית לא אמורה להיות שונה מהותיתתדמית של מותג או של מכונית היא לא פעם חשובה הרבה יותר מכמות המכירות של אותו הדגם. שברולט מבינים זאת היטב עם הקאמארו החדשה שלהם וכך גם קאדילק עם גרסת הקופה של ה-CTS.
שתי הגרסאות לא אמורות להרים את הקונצרן מהקרשים וברור שהן פונות לנישה צרה יחסית בציבור, אבל שמותיהן ותמונותיהן מוכרות לרבים ברחבי העולם ומעוררות עניין רב גם אצל כאלו שלא ממש ירכשו אחת. בעצם – הרוב אולי לא ירכשו גרסה כזו, אך קברניטי היצרניות דנן מקווים שהאחיות החושניות יספיקו לשכנע רבים להסתפק באחות הפחות זוהרת וסקסית, תוך הדבקת תדמית בתת מודע שתעזור לשחרר את הדולרים אצל הסוכנות הנכונה.

מקאדילק דווח כי לאחר דחיות חוזרות ונשנות, תושק גרסה מוכנה לייצור של ה-CTS קופה (שהושקה כקונספט כבר בתחילת 2008) במאי 2010, כאשר ההשקה לציבור מתוכננת להיערך במסגרת תערוכת הרכב של דטרויט או של לוס אנג'לס באותה השנה. גרסת הקופה המעוררת עניין רב בארה"ב אמורה היתה להתחיל להימכר בימים אלו אך העניין נדחה בשל הצרות הכלכליות אליהן נקלע GM, הקונצרן בעל הבית.
הוחלט: קאמארו פתוחה וקאדילק קופה לייצור
צילום: מנהל
הקאדילק CTS קופה תוצע עם מגוון מנועים בהם V6 בנפח 3.0 ליטר (270 כוח-סוס) או 3.6 ליטר (304 כוח-סוס) ו-V8 בנפח 6.2 ליטר עם 556 כוח-סוס בהחלט מעניינים.

מסיבות דומות של "עזבו אותנו בחיאת, יש לנו צרות גדולות יותר עכשיו" נדחתה גם השקת הגרסה המוכנה לייצור של השברולט קאמארו קונברטיבל. צילומים של גרסאות בניסוי נחשפו באמצע 2008 וההשקה הרשמית הגרנדיוזית תוכננה להיערך בתחילת 2009. גם במקרה של הגרסה הפתוחה של הקאמארו לא מצפים בשברולט ללהיט שובר קופות, אבל תדמיתית הגיעו שם למסקנה שמדובר בנכס שכשלם שווה יותר מסך חלקיו.
הוחלט: קאמארו פתוחה וקאדילק קופה לייצור
צילום: מנהל
לא ברור עדיין במסגרת איזו תערוכה תושק הגרסה המוכנה לייצור, אך ממידע שדלף משברולט ברור שהמכונית נמצאת במצב מוכן לייצור או כמעט מוכן, כאשר המרחק בינה לבין מכונית התצוגה (המופיעה בתמונות) לא יהיה גדול.

הנה, אם גם אנחנו מחכים לראות את צמד המכוניות האלו בגרסה סדרתית, אפשר להבין שיש משהו בהחלטה שהתקבלה בהנהלות שתי חברות הבת של GM. נחכה כמו כולם...