לקראת 2011 תשיק פולקסווגן את הדור הבא של הטוארג; לא מדובר במתיחת פנים מקיפה – למרות שהעיצוב ישמור אמונים למקור – אלא במכונית חדשה לגמרי כאשר בין יתר העדכונים ניתן יהיה לקבל גם שורת מושבים שלישית, קרי: הפולקסווגן טוארג יוכל להוביל עד 7 נוסעים.
אבל, הבשורה העיקרית היא כנראה הדיאטה החריפה שהכביש-שטח המגודל והכבד עובר לקראת הלידה מחדש; ממידע שדלף מפולקסווגן מדובר על חיסכון ממוצע של כ-300 ק"ג מאוד מרשימים, מה שאומר שהמשקל העצמי יתחיל בכ-1,900 ק"ג במקום כ-2,250 ק"ג כיום. הממדים – למעט מימד הגובה – יצמחו במעט, בעיקר באורך, וזאת לאפשר את שורת המושבים השלישית, כאמור.
פולקסווגן טוארג חדש בעוד שנה
צילום: מנהל
העיצוב החדש יתקרב לקו החדש אצל פולקסווגן, ודי להביט בפרצוף הגולף בכדי לקבל כיוון משוער לאן הרוח נושבת. יחידות הפגושים, הפנסים וה"חצאיות" מסביב תעוצבנה מחדש בכדי להעניק לטוארג העתידי מראה דינאמי וספורטיבי יותר.
הטוארג הכל-חדש יקבל את יחידת הכוח ההיברידית אותה כבר הכרנו באח לבית פורשה, הפורשה קאיין היבריד, כבר עם ההשקה, לצד יחידות הכוח המוכרות, בהן הדיזל, ה-3.6 ליטר V6 וה-V8 בנפח 4.2 ליטר.
הנעלם הגדול הוא המחיר, כאשר ספקולציות אופטימיות יחסית מדברות אף על ירידה במחיר, בעיקר הודות לגרסאות דלילות-אבזור שתוצענה כבסיס. נעלם נוסף הוא מועד החשיפה הרשמי, כאשר רוב התחזיות מדברות על תחילת 2010 כיעד.

נמשיך ונעדכן


לתמונות ריגול ראשונות באתר auto, motor & sport הגרמני לחצו כאן