207 CCלאחר שלוש שנים וחצי בשוק, הגיע תורה של ה-207 לבית פיז'ו לעבור תחת סכין המנתחים.

המתיחה (או הנתיחה, אם נמשיך את ההקבלה לעולם הרפואה...) כוללת חזית רעננה המדברת בשפה העיצובית העדכנית של פיז'ו, קרי לוע כניסת אוויר גדול עוד יותר, תוספת צבעים חדשים ונגיעות כרום ונוריות LED לפנסים האחוריים – אלו האחרונים רק לגרסאות ההאצ'באק וה-CC. בפנים יקבלו הרוכשים קונסולה חדשה וסידור פקדים מעט שונה מבגרסה היוצאת, אולם לא פורסמו תמונות רישמיות של פנים הרכב. רמת האבזור הסטנדרטית גבוהה יותר וכוללת בכל הגרסאות מערכת בידור עם קישור USB ובלו-תות'. תוספות שונות, חלקן שוליות, כוללות סגירת חלונות מרחוק בכדי להרשים את השכנים (בסטיישן SW ובהאצ'באק) ואפילו מתג נגיעה-אחת לחלון הנהג, ממש חזון אחרית הימים...

ה-207 תמשיך להיות מוצעת בחו"ל עם 12 תצורות מנוע שונות אשר יעברו עדוכנים ושיפורים במהלך חיי הדגם בכדי להפחית במעט את צריכת הדלק והיקף פליטת המזהמים, כהכנה לעדכון כלל מנועי החברה לעמוד בתקני יורו 5. בגרסאות הידניות וספה כבר עתה נורית המודיעה לנהג מתי עליו להעביר הילוך בכדי להמשיך ולהימצא בתחום העבודה היעיל והחסכוני ביותר של המנוע. נקווה שלא נראה נורית זו בגרסת ה-RC או ה-GTI בשמה המקומי.

העדכונים תקפים לכל גרסאות המרכב הידועות של המכונית, החל מההאצ'באק 3 ו-5 דלתות, גרסת ה-SW, סטיישן במקומותינו, וכמובן ה-CC.

המכוניות תתחלנה להמכר החל מאוגוסט השנה, באירופה. מחירים לא פורסמו אך ככל הנראה יישארו ללא שינוי.
בישראל? נחכה לעדכונים.