שברולט קאמארולמרות המשבר בג'נרל מוטורס ב-UMI, היבואנית, מצפים לשפע חידושים חשובים עבור שברולט בתקופה הקרובה. כמו שהסביר לנו אבי ארוך בעת הצגת שברולט קרוז לעיתונאים: "מבחינתנו האווירה עם היצרן היא של עסקים כרגיל. בתחילת השנה הצגנו את הטראוורס, עכשיו אנחנו מציגים את הקרוז ואנחנו נמשיך ברצף ההשקות והחידושים שלנו".

הסנונית הראשונה במסע החידושים הצפוי היא הקאמארו. UMI לא שינתה את תוכניותיה להביאה למרות המשבר הכלכלי והמצב בג'נרל מוטורס ומכונית ראשונה לצרכי תקינה תנחת בארץ כבר בתקופה הקרובה. הציפייה היא שתוך חודשים ספורים יחל השיווק. עם זאת העיכובים שנדרשו כדי להתאים את הרכב לשוק הישראלי אומרים שבסופו של דבר היבואנית עלולה להחליט על דחיית תחילת השיווק לפתיחת 2010.

2010 תסמן גם את הרחבת המבחר של מותג שברולט גם כלפי תחום מכוניות המיני עם נחיתת הספארק החדשה. זו תגיע אלינו בגרסה אוטומטית אשר לא תוצע ברוב השווקים האירופאים. לפי אנשי UMI הכוונה היא להביא את המכונית במחירים תחרותיים ונמוכים משמעותית מהמקבילה, יונדאי i10, זאת כדי ליצור פער מספק לעומת מכוניות הסופר מיני. בהקשר זה ראוי להזכיר שראש שברולט אירופה, ויין ברנון, סיפר לנו שמחליפת האוויאו תוצג תוך שנתיים ותהיה גדולה משמעותית מקודמתה.

בהמשך הדרך ולפני מחליפת האוויאו, צפוי לנחות בארץ האורלנדו – מיניוואן קומפקטי עם שבעה מקומות אשר מבוסס על הקרוז. גם רכב זה, ממש כמו הקאמארו והספארק ימלא גומחה פנויה במבחר של שברולט ישראל.

בשבולט ישראל מדברים גם על רצון להביא את הוולט החשמלית והרחוקה (עדיין) מפס הייצור. לעומת זאת, לפחות כרגע הוחלט שלא לשווק בארץ את המאליבו ההיברידית בגלל שיקולים מסחריים.