תחזית ל-2009: עתיד היברידי
התחום ההיברידי בישראל עומד לזכות בתנופה נוספת ב-2009 עם דגמים חדשים, מחירים תחרותיים יותר והקלות מס נוספות
גם בהונדה מדווחים שאחרי התחלה קשה, בגלל בעיות אספקה, הסיוויק ההיברידית החלה תופסת תנופה ואת 2008 היא סיימה עם יותר מ-1,000 מכוניות.
אבל, שנת 2009 אמורה לסמן תנופה נוספת בתחום; חלק נובע מהחידושים: הונדה אינסייט החדשה עשויה להצטרף למבחר המקומי עם תג מחיר תחרותי (זול מהסיוויק IMA), ובהונדה מדברים על מכירת 1,500 מכוניות מדגם זה בשנה. בתוך שנתיים - יחד עם הג'אז והקופה – המספר עשוי להגיע לאזור ה-4,000 מכוניות לשנה. אצל טויוטה מנגד תנחת כאן לקראת סוף השנה הפריוס החדשה שתביא עוד תנופה.
צילום: מנהלאבל, למשוואה הזו נכנסת השנה גם ההחלטה של משרד האוצר להוריד ב-400 שקלים את עלות שווי השימוש על מכוניות אלה. זה אומר שעל מכונית כזו מקבוצה 4 ישלם בעצם הלקוח מחיר של קבוצה 3, ובחישוב שנתי מדובר בהפרש לא קטן שוודאי יעודד רבים לעבור לתחום ההיברידי ויהפוך אותו פופולארי מתמיד.
כתבות אחרונות
-
אלי שאולי, 23/12/2025 -
אלי שאולי, 23/12/2025MG S5 בארץ – המחיר החל מ-149,000 שקלים
-
אלי שאולי, 23/12/2025דיפאל S05 - מבחן דרכים
-
שרון ביידר, 23/12/2025הרבה לפני מצלמות מהירות: כך אפשר למנוע עשרות הרוגים בשנה
-
ניר בן טובים , 22/12/2025מה קרה לטסלה? מבחן המציאות של מאסק
-
ניר בן טובים , 22/12/2025כדאי לקנות חשמלית משומשת בשנה הבאה?
-
אלי שאולי, 22/12/2025ג'ילי תשיק בארץ שני דגמים ב-2026
-
יוסי צרפתי, 22/12/2025הפסקת חשמל: פולקסווגן עוצרת את שיווק ה-ID.BUZZ
-
אלי שאולי, 22/12/2025היכון להסתערות: התוכניות של הענקית הסינית שמאחורי אורה