דובר סיטרואן אישר היום את הכוונה לייצר את ה-C-Cactus – קונספט קומפקטי וידידותי לסביבה – ולהתחיל בשיווק לקראת 2013 בשלוש שיטות הינע שונות. הממשיכה הרוחנית של ה-2CV ('דה-שבו') תוצע עם מנוע בעירה פנימית קונבנציונאלי (דיזל או בנזין), מנוע דיזל-היברידי או מנוע חשמלי לגמרי. סביר להניח שסיטרואן ימשיכו לפתח את המנוע שהוצג בקונספט – דיזל עם 70 כוח-סוס אליו משודך מנוע חשמלי המייצר 30 כוח-סוס. הקונספט הוצג עם בסיס גלגלים ארוך במיוחד ביחס לאורך הכולל, מה שנועד מחד לאפשר מגוון מנועים ושיטות הינע ומרווח פנים מרשים מאידך. המכונית הסדרתית תוצע – לבטח בגרסאות הבסיס – עם אבזור מינימאלי על-מנת לחסוך עד כמה במשקל ובצריכת הדלק המושפעת ממנו, וכמובן – לשמור את המחיר נמוך. המידע המגיע בשלב זה מסיטרואן מלמד שעיצוב הפנים יישאר דומה מאוד במכונית הסדרתית לזה שהוצג בקונספט כאשר סביר להניח שהמראה החיצוני יתמתן ויהפוך לקל יותר לעיכול עבור קהל רחב יותר. חומרים רבים מהם תיוצר המכונית הסדרתית מוגדרים כניתנים למחזור, בכלל זה השמשות, הצמיגים וכל ריפודי המושבים.
סיטרואן C-Cactus קונספט לייצור
צילום: מנהל
עיצוב הפנים במכונית הסדרתית אמור להישאר ברוח מה שהוצג בקונספט בשעתו

סביר להניח שגם הממדים והתצורה הכלליים יישארו בגרסה הסדרתית; ב-C-Cactus קונספט דובר על אורך של 420 ס"מ, מרכב 4 דלתות, צריכת דלק של כמעט 30 ק"מ/ליטר (בגרסה ההיברידית) ועדיין יכולת הטענת מטען בנפח של 500 עד 1,100 ליטר.

לדפי סיטרואן באתר