לצד מלחמת העולמות המתרחשת אצל יצרניות הקצה למיניהן וסדנאות השיפורים השונות סביב תואר "המהירה בעולם", קמה לה ליגה נפרדת של לימוזינות-על הקוראות תיגר גם על המהירות שבאקזוטיות הספורטיביות. נקודת המפנה היתה ככל הנראה ב-2006, עת חשפה סדנת בראבוס הגרמנייה את גרסתה לסדרה E האולטימטיבית של מרצדס, והציעה סדאן ראדיקאלית ש'סגרה' 331 קמ"ש מדהימים – מספר שהפך את ה-E המשודרגת בן לילה לסדאן המהירה בעולם ולאחת המכוניות המהירות בכלל.
G-Power מציגה: הסדאן המהירה בעולם!
צילום: מנהל
נקודת המפנה: בראבוס סחטה יותר מ-330 קמ"ש מהמרצדס E ב2006

ואם ה-E שבחרטומה הושתל V12 אימתני לא הספיקה, אזיי לקראת 2007 השיקה בראבוס את ה'רוקט' – מרצדס CLS שלבטח היתה נכשלת בכל בדיקת סמים וסטרואידים אולימפית; הטיל של בראבוס סגר 365.6 קמ"ש רשמיים והופכת בכך לסדאן המהירה בעולם אי-פעם, מאיימת גם על המהירות שבמכוניות הספורט האקזוטיות ביותר.
G-Power מציגה: הסדאן המהירה בעולם!
צילום: מנהל
המלכה המודחת: הטיל של בראבוס על בסיס ה-CLS: שיא של כמעט 366 קמ"ש נקבע במסלול נארדו שבאיטליה בסוף 2006

730 כ"ס ל-M5
סדנת G-Power הגרמנייה מתמחה מזה 25 שנה בשיפור מכוניות ב.מ.וו כמו גם בבניית מכוניות מרוץ על בסיס ב.מ.וו עבור נהגים וקבוצות פרטיות. בתחילת 2008 חשפה הסדנה את ה-Hurricane M5 כאשר בדיוק גרמני אופייני הוכרזה על-ידה כ"ב.מ.וו החוקית לכביש המהירה בעולם" עם הבטחה להשיג "לפחות 340 קמ"ש" מרביים. בוחני רכב שלקחו את המכונית למסלול קבעו מהירויות שנעו סביב ה-360 קמ"ש (ראו למטה וידאו מבחן שערכו אנשי המגזין הגרמני 'גריפ' למכונית) מדובר היה בגרסת הסדנה ל-M5 האימתנית, שיועדה עבור אלו ש-500 כוחות-הסוס אותם מנפק מנוע ה-V10 מ-5.0 ליטר אינם מספיקים. המנוע טופל באגרסיביות: בין היתר הותקנו צמד מגדשי-על ברוטאליים (עד 100,000 סל"ד!), מצנן ביניים ומצנן שמן גדולים, בוצע משחק שטני במחשב ניהול המנוע וכמובן ההתאמות הנדרשות במתלים, בלמים ומערכת הפליטה. התוצאה הניבה 730 כוח-סוס (בדיוק כמו ב'רוקט').
הגביע נשאר בגרמניה...
לפני כחודש החליטו אנשי G-Power להעביר את גביע המהירות לארונם ולשם כך נדרש כמובן שיא רשמי ומוכר. עוד משחק קטן במחשב המנוע וההספק עלה ל-750 כוח-סוס ודי בכדי להוסיף את צמד האותיות RS לשם. מסלול הניסויים בעיירה פאפנבורג נבחר לארח את נסיעות הניסוי ואמצעי המדידה המשוכללים קבעו אלופת עולם חדשה: 367.5 קמ"ש, השיא של בראבוס "נופץ", בפער של 1.9 קמ"ש. די והותר להביא לחשיפה עולמית מרשימה של הסדנה הגרמנייה.
G-Power מציגה: הסדאן המהירה בעולם!
צילום: מנהל
צורן צורנקה, יו"ר G-Power: "עדיין, אם נידרש לכך, נוכל להעלות עוד את ההספק וכך גם את המהירות המרבית...", רמז מאיים למתחרים הפוטנציאליים? מתחיל להיות מעניין שם למעלה, בטופ של מופרעות עולם הרכב. אה, כמה כסף? 240,000 יורו בגרמניה. מציאה עבור התחושה של לנהוג במהירה בעולם, לא?


השיאנית כיום: SSC Ultimate Aero
מלחמת העולמות - הסדאן הסדרתיות החזקות בעולם


נהג המבחן של התוכנית Grip הגרמניה, ניקי שלה (Niki Schella), מדגים את יכולות המפלצת של G-Power ומעורר את השאלה בדבר המהירות המרבית האמיתית לה מסוגלת המכונית (שהיא ככל הנראה יותר מה-340 קמ"ש המוצהרים...).
שיעור בדריפטים מטורפים, מהירויות בין גלקטיות וטילים בליסטיים על המסלול.