האם אתם יכולים לראות בעיני רוחכם תסריט לפיו מחלקת פניות הציבור של ב.מ.וו מוצפת בפניות בנוסח ^הסאנגיונג אקטיון ממש מוצא חן בעיני, אבל אני אוהב ב.מ.וו אז תעזרו לי^? לא? גם אנחנו לא. אבל זה ההסבר הרציונלי היחיד שיש לנו להופעתו של הקונספט X6 בתערוכת פרנקפורט האחרונה. העולם הרי לא ממש צריך עוד רכב-פנאי עם חלק אחורי שאמור להזכיר קופה. יש לנו כבר אחד כזה, קוראים לו אקטיון, זה די והותר. אנשי השיווק של ב.מ.וו חושבים אחרת, מה לעשות, והתוצאה לפניכם: הגרסה הסדרתית של ה-X6. אין מדובר ברכב קטן: עם אורך של כמעט 4.90 מ' ורוחב של קרוב לשני מטרים, ה-X6 גדול משמעותית מ-X5 וגם שוקל בהתאם, החל מ-2,145 ק^ג. ההיצע כולל בשלב ראשון שני מנועי דיזל בנפח 3.0 ליטר, המוכרים מדגמים אחרים – ושימו לב לשיטת הכינוי שבחרה ב.מ.וו: הדיזל ה^חלש^ עם 235 כ^ס יקרא X6 xDrive30d, החזק יותר (עם 286 כ^ס) – X6 xDrive35d. היצע הבנזין כולל את מנוע ה-3.0 ל' כפול המגדשים עם 306 כ^ס (הכינוי: X6 xDrive35i), ומנוע V8 חדש מוגדש-טורבו-כפול בנפח 4.4 ל', שמפיק 407 כ^ס ומעל 60 קג^מ. עם מנוע זה מגיע ה-X6 xDrive50i ל-100 קמ^ש ב-5.4 שניות – ומכלה בדרך מרבץ-נפט בינוני, מן הסתם. כל העסק קצת נשגב מבינתנו, אבל מצד שני אנחנו לא אלה שמייצרים ומוכרים משהו כמו מיליון מכוניות בשנה, אז כנראה ב.מ.וו יודעים מה שהם עושים. אבל אנחנו לא חייבים להיות מבסוטים מזה, נכון?