אי אפשר לבוא בטענות אל הונדה כי אינה יודעת להפיק לקחים ולהסיק מסקנות. ההצלחה הגדולה של הטויוטה פריוס אל מול הכשלון היחסי של הסיוויק ההיברידית לימדה עובדה אחת ברורה: הלקוחות הפוטנציאליים בעלי נטייה לשימור הסביבה רוצים שהסביבה שלהם תדע את זה. במלים אחרות, הם רוצים שידעו שהם נוהגים במכונית היברידית – והסיוויק ההיברידית נראית כמו כל סיוויק אחרת, בעוד בזהותה של הפריוס לא ניתן לטעות.
בתערוכת פריז תציג הונדה את התשובה החדשה שלה – עם שם מוכר: אינסייט (Insight), שהיתה המכונית ההיברידית הראשונה של הונדה והראשונה בעולם ששווקה מחוץ ליפן (שם הקדימה אותה הפריוס). האינסייט המקורית שהושקה בסוף 1999 היתה מכונית מוזרה למראה עם מקום לשני נוסעים בלבד, מה שלא סייע לה להצליח בשוק. ייצורה הופסק בסוף 2006.
האינסייט החדשה (שתוצג בפריז כקונספט, יש לציין) נראית הרבה פחות מוזרה מהמקורית – אבל עדיין מדובר בעיצוב בולט שאי אפשר לטעות בו, בדיוק לפי הלקח שהופק. ניתן לזהות דמיון ל-FCX קלריטי, מכונית תא-הדלק הסדרתית הראשונה בעולם ששיווקה (המוגבל) החל השנה. כמו הפריוס, האינסייט בהאצ'בק 5 דלתות שמבטיחה להיות פרקטית לגמרי, עם שפע מקום לחמישה נוסעים. פרטים טכניים לא נמסרו בינתיים אך הונדה מצהירה על תג מחיר ^נמוך משמעותית^ משל כל מכונית היברידית אחרת בשוק כיום. מישהו אמר פריוס? לא פלא שהונדה מדברת על היקף מכירות גלובלי דומה לזה של הפריוס כיום, 200,000 מכוניות בשנה, מחציתן בארה"ב.
לאחר השקת האינסייט מתכננת הונדה להציג עוד מכונית היברידית, על בסיס הקונספט CR-Z מתערוכת טוקיו 2007. יחד עם הסיוויק ההיברידית מתכננת הונדה להגיע בסופו של דבר להיקף מכירות של חצי מיליון מכוניות היברידיות בשנה – יותר מ-10% מהיקף המכירות השנתיות הכלליות של היצרן.