'קמור רכב', יבואנית ב.מ.וו ומיני, השיקה היום (א') את אולם התצוגה החדש של המותג מיני. האולם עוצב ותוכנן לפי הסטנדרט והמפרט הבינלאומי של מיני וממוקם ברחוב המסגר בתל אביב – בצמוד לאולם התצוגה של ב.מ.וו. נעמי שחר, אדריכלית הפנים אשר אחראית לעיצוב של אולם התצוגה, טוענת כי מקור ההשראה היה סגנון החיים הייחודי שמזוהה עם מכונית המיני. החלל מעוצב בסגנון מודרני ואף דרמטי במידה, כאשר תאורות ניאון ומערכות ישיבה צבעוניות מקיפות את מכוניות המיני העומדות בתצוגה. בקמור מצהירים כי באולם הושקעו 1.2 מיליון שקל. 
 
אולם התצוגה החדש מחליף את ביתה הקודם של מיני (ברחוב בן יהודה, תל אביב) וכפי שכבר ספרנו לכם בעבר, פתיחתו מסמנת תנופה שיווקית חדשה וצמיחה במותג הקטן והכל כך ייחודי, שכן בקמור מאמינים שבעזרתו ניתן יהיה להכפיל (ואף לשלש) את מכירות המותג בארץ בשנה הקרובה. צביקה זימרמן מנכ''ל קמור רכב מסביר ''אנחנו אף פעם לא נהיה פופולאריים כמו מאזדה 3 אבל אנחנו שואפים להגיע למכירת 300 כלים בשנה זה הרבה יותר ממה שאנו מוכרים כיום''.
''עברנו מבן יהודה'' ממשיך זימרמן ''כי שם ניתן להכניס רק שתי מכוניות ואנחנו לפי התקן של ב.מ.וו צריכים להיות מסוגלים להציג 4 מכוניות. זאת כי בקרוב יהיו לנו ארבע גרסאות עיקריות''. בדבריו אלה הוא רומז כמובן למיני SUV הצפוי בעתיד. מכונית התצוגה שתהווה בקרוב לדגם החדש תיחשף בתערוכת פריז. ואולם זימרמן מעריך שהגרסה הסדרתית תוצע למכירה בארץ רק בסוף 2010.
מיני תישאר בינתיים עם אולם תצוגה אחד בלבד וזימרמן מאמין שזה מספיק. ''ישראל היא מדינה קטנה ולוקח פחות משעה להגיע לכאן מירושלים או חיפה. לקוח בלונדון מבזבז לרוב יותר זמן בלהגיע לתצוגה הקרובה אליו''.