''שלל דגמים חשמליים של רנו וניסאן יציפו את חופי ישראל לקראת 2010 או 2011.'' כך מסר ל'אוטו' אילן טל, סמנכ''ל ב'קרסו', יבואנית רנו וניסאן. עוד בתחילת השנה, הודיע קרלוס גוהן, נשיא קונצרן רנו-ניסאן כי הקונצרן אותו הוא מנהיג עתיד לייצר קשת רחבה של דגמים; החל מסופר מיני, דרך משפחתית קומפקטית וכלה ב-SUV. דברים אלה נאמרו במסגרת מסיבת העיתונאים המשותפת של גוהן, שי אגסי (יוזם פרויקט המכונית החשמלית) ואהוד אולמרט, ראש ממשלת ישראל. אז גם חתם גוהן על מסמך ההבנות עם המדען הראשי לישראל בנוגע למיזם המכונית החשמלית.דינקי קיוב - קוביה חשמלית (ניו יורק 2008)באותה מסיבת עיתונאים דיבר גוהן על ''תפירת'' מכונית חשמלית ייעודית לכל שוק, למשל: במזרח – מכונית עירונית, בישראל – משפחתית סדאנית, בארה''ב – SUV וכו'. כעת מודיע טל, כי בכוונת 'קרסו', לא רק לייבא גרסה חשמלית משפחתית, אלא את כל הדגמים האפשריים. טל עוד חידד ואמר כי תאריך היעד המקורי לא השתנה ונותר על 2010 בואך 2011.

לעת עתה, לקונצרן רנו-ניסאן אין מכונית חשמלית סדרתית אלא, ''המון'' מכוניות תצוגה עם יומרות חשמליות, כמו למשל 'מקסים' מתערוכת פרנפורט 2007. עם זאת, בתערוכת ניו יורק האחרונה (מרץ 2008), הציגה ניסאן גרסה חשמלית של מכונית סדרתית, 'קיוב'. נכון, עם הצגת הקיוב החשמלית (או בשמה הרשמי, Denki Cube), הודיעה ניסאן כי אין בכוונתה להביא את המכונית לייצור סדרתי, אבל לפחות עד עתה זה הכי קרוב לרכב חשמלי סדרתי שיצא משורות הקונצרן בתקופה האחרונה.