שברולט ישראל מתכוננת לנחיתתם של שני רכבי פנאי חדשים. הכוונה היא כמובן לאקווינוקס ולטראוורס החדשים, אשר הוצגו בשנה האחרונה בארצות הברית. האקווינוקס נחשף בסוף 2016 ואילו הטראוורס בתערוכת דטרויוט בינואר 2017. שניהם אמורים לצאת לדרך המקומית כבר בחודש נובמבר הקרוב, מתוך כוונה להיכנס לשנת 2018 בקצב מסירות מלא.

מבחינת מכירות, הרכב החשוב בבירור הוא האקווינוקס החדש, שהוא רכב פנאי קומפקטי (שכדרך האמריקאים מעט גדול מהמקובל בארץ). בניגוד לדור הקודם, שתומחר מעט גבוה יותר מהמקובל בקטגוריה, הפעם מתכננים בשברולט ישראל לתמחר אותו הישר במרכז קטגורית הפנאי-קומפקטי הלוהטת.
האקווינוקס יגיע עם מנוע 1.5 ליטר טורבו המוכר מהמאליבו, כאן בגרסה חזקה יותר עם 170 כ"ס. המנוע ישודך לתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים ולהנעה קדמית, כמובן. בשברולט ידגישו את יתרון הגודל (465 ס"מ אורך, 272.5 ס"מ בסיס גלגלים) לעומת המתחרים הישירים, ומבטיחים גם יתרון בתחום האבזור.
החדשות הגדולות של שברולט בתחום הפנאי
צילום: מנהל
שברולט טראוורס
הטראוורס החדש הוא, כמו קודמו, רכב פנאי גדול (519 ס"מ אורך, 301 ס"מ בסיס גלגלים), והוא חולק פלטפורמה עם קאדילק XT5. הוא יגיע עם מנוע ה-v6, 3.6 ל' החדש של הקונצרן, שמפיק כאן 310 כ"ס. המנוע ישודך לתיבה אוטומטית בעלת תשעה הילוכים. הטראוורס יוצע בכמה רמות גימור וגם עם הנעה כפולה. כמו בעבר, יהיה ניתן לקבלו גם עם שמונה מושבים.
המתחרה העיקרי יהיה, ככל הנראה, בן ארצו, האקספלורר. אבל בשברולט ישראל מדברים גם על הסיכוי "לגנוב" לקוחות מתחום היוקרה עם רמות האבזור הבכירות.

בהמשך 2018 צפויים ב-UMI לבצע מספר שדרוגים בהיצע הקיים, וייתכן שבמהלך שנה זו אפילו נראה כאן התחלת שיווק של הבולט החשמלית והמאוד מעניינת. נושא זה נמצא בבדיקה של אנשי היבואן, שיבחנו לא רק את הנושא-הכה-חשוב של מחיר, אלא גם את התקדמות התשתיות.
החדשות הגדולות של שברולט בתחום הפנאי
צילום: מנהל
שברולט בולט