סקודה סיטיגו המחודשת, שהוצגה לפני מספר חודשים בתערוכת ז'נבה, הגיעה לישראל. מכונית המיני זכתה במספר שינויים קלילים לעיצוב החיצוני והפנימי ותוצע בישראל עם יותר אבזור מבעבר. מחירה נקבע על החל מ-61 אלף שקל לגרסה ידנית והחל מ-68 אלף לרובוטית.
סקודה סיטיגו מחודשת בישראל: מ-61 אלף שקל
צילום: מנהל
חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה, הודיעה כי הסיטיגו המחודשת תוצע עם אותו מנוע כבעבר - יחידת בנזין שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר, עם 60 כ"ס ו-9.7 קג"מ ב-3,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבת חמישה הילוכים (ידנית או רובוטית חד-מצמדית), ומאיץ את הרכב מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 14.4 שניות (ידנית) או 16.7 (רובוטית). תצרוכת הדלק עומדת על 22.7 ו-23.2 ק"מ לליטר בהתאמה (ממוצע מעבדה).
סקודה סיטיגו מחודשת בישראל: מ-61 אלף שקל
צילום: מנהל
העיצוב החיצוני של הסיטיגו המחודשת זכה לעדכון קל, עם שינויים ליחידות התאורה, פנסי יום מסוג לד ועדכון לשבכה הקדמית. בתא הנוסעים סקודה מבטיחה שיפור לאיכות החומרים והבניה, ומסך מידע מפורט יותר לנהג. בגרסה הישראלית תוצע מעתה מערכת שמע משודרגת עם שישה רמקולים, מסך צבעוני, חיבורי USB ובלוטות' וגם שקע לכרטיס זכרון מסוג SD. בנוסף המערכת כוללת מעמד מובנה לטלפון (מעל הקונסולה), ויישומונים למערכות הפעלה אנדרואיד (גוגל) ו-iOS (אייפון) באמצעותם ניתן לקבל מידע רלוונטי לרכב.
עוד חידושים באבזור: חישוקי "14 קלים, מראות צד וגג בצבע שונה מהמרכב (שחור או לבן, בתוספת תשלום) וחלונות אחוריים כהים. כן יוצעו גווני מרכב חדשים. אבזור הבטיחות, לעומת זאת, לא השתדרג משמעותית. הסיטיגו, שהייתה מהראשונות בישראל להציע בלימת חירום אוטונומית (עד 30 קמ"ש) בקטגוריית המיני, ממשיכה להציע זאת - אך נעדרת מערכות אקטיביות נוספות שמוצעות כבר במקצת מהמתחרות. עם זאת, צ'מפיון מוטורס תציע אותה עם מערכת התרעה של מובילאיי ללא תוספת תשלום.