מיצובישי אאוטלנדר PHEV מקבל יחידת הנעה חדשה

רכב הפנאי, עם הנעת כלאיים נטענת משקע, זוכה למנוע בנזין חדש ועדכונים נוספים. בישראל עוד השנה

מיצובישי מעדכנת את האאוטלנדר PHEV. גרסת הכלאיים הנטענת משקע של מיצובישי אאוטלנדר, זוכה למנוע בנזין חדש - בנפח 2.4 ליטר - במקום יחידת הכוח הקיימת (2.0 ליטר).

בנוסף, במסגרת העדכון שודרגו המנועים החשמליים ואלו יפיקו כעת 10% יותר כוח. קיבולת מצבריהם עלתה ב-15% ל-13.8 קילו-וואט שעה והתפוקה של המצברים ב-10%. מיצובישי לא מספקת מפרט טכני מלא מעבר לפרטים אלו.

העדכון, שיוצג בתערוכת ז'נבה בחודש הבא, עשוי להוביל גם לשיפור בטווח הנסיעה ובביצועים. פרטים בנוגע לכך לא פורסמו ע"י מיצובישי.



האאוטלנדר PHEV המעודכן לא שונה מבחינת העיצוב, למעט עדכונים קלילים ביותר דוגמת חישוקי גלגלים בעיצוב חדש. הוא ימשיך להציע חמישה מושבים, אורך של 469.5 ס"מ, רוחב של 180 ס"מ, גובה של 171 ס"מ ובסיס גלגלים באורך של 267 ס"מ.

פרטים נוספים על העדכון צפויים בחודש הבא. שיווק מיצובישי אאוטלנדר PHEV המחודש צפוי להתחיל לקראת סוף השנה.

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.