מיצובישי אאוטלנדר 2025
מיצובישי אאוטלנדר 2025 חוות דעת
הגרסה המומלצת של אוטו
מיצובישי אאוטלנדר (מתיחת פנים) 2.5 ל', אוט', 7 מק', Intense, 2x4 2025
-
רקע כללי
מיצובישי הציגה לראשונה את דגם הפנאי הקומפקטי (C-SUV) אאוטלנדר ב־2001.
הדור הרביעי של אאוטלנדר שנחת.בישראל ב-2021, מתבסס על רצפה חדשה המשרתת גם את ניסאן X-טרייל, והוא כולל מכלולי הנעה של רנו-ניסאן. הדגם העכשווי גדול מקודמו וחדש מהיסוד, החל בשפת העיצוב העדכנית של המותג, עבור בסביבת הנהג, ועד למערכות התפעול-בידור והבטיחות העכשוויות.
באוגוסט 2025 החל שיווקו בישראל של מיצובישי אאוטלנדר המחודש, לאחר שהרכב עבר מתיחת פנים. דגם זה מגיע לישראל כעת בתקינה צפון-אמריקאית.
במסגרת מתיחת הפנים נעשו שינויים בעיצוב הסבכה, הפגושים ויחידות התאורה.
בצד המכאני בוצעו שיפורים בבידוד הרעשים ובאווירודינמיות, לצד כיול מחודש להיגוי ולמתלים לטובת יכולת דינמית עדיפה.
העדכונים בתוך הרכב משמעותיים יותר: המסך המרכזי גדל משמעותית מ-"9 ל-"12.3, ישנו ממשק אלחוטי לאפל קארפליי, מערכת השמע כעת של ימאהה, עיצוב הקונסולה המרכזית התעדכן ועוד.
המנוע כבעבר הוא בנזין אטמוספרי 2.5 ליטר שעבר שינויים קלים, והוא מנפק 181 כ"ס ו-24.9 קג"מ. התיבה רציפה וההנעה קדמית או כפולה.
-
עיצוב ונוכחות
אם ישנו דבר אחד שבולט במראה של מיצובישי אאוטלנדר, וביותר ממובן אחד, זו הנוכחות שלו. הוא מצליח להיראות גדול יותר ממה שהוא באמת.
העיצוב לא השתנה משמעותית במתיחת הפנים והוא עודנו נאה.
-
תא נוסעים ומטען
בתוך הרכב החומרים איכותיים, הביצוע מדויק וסביבת הנהג נאה מאוד. המושבים רחבים, נוחים מאוד וקל מאד למצא תנוחת נהיגה נוחה.
מערכת המולטימדיה החדשה סוגרת את הפער בכל האמור בממדים של המסך. הממשק עצמו מעוברת בחלקו, חלקו באנגלית. לי זה לא הפריע לאחרים אולי כן. אגב, זו נטו מערכת מולטימדיה - ניווט, מוזיקה וזהו פחות או יותר. אחרי שהתרגלנו להגדיר "הכל" דרך המסך המרכזי, באאוטלנדר ההגדרות נעשות דרך לוח המחוונים ופקדים פיזיים – כך שתפעול הקוקפיט אינטואיטיבי ביותר.
הכניסה לשורת המושבים השנייה נוחה בזכות מפתן דלת גדול, המרחב שם נרחב ויש בקרת אקלים נפרדת. ניתן לכוון את זווית מסעד הגב ולשנות את מרווח הרגליים, ואלה חשובים כדי לפנות מקום ליושבי השורה השלישית.
בשורה זו שני מושבים מרופדי עור המתקפלים לתוך הרצפה, משענות הראש מאוחסנות מתחת לרצפת תא המטען ויש לחברן ידנית לאחר פתיחת המושבים - וזה קצת מסורבל.
הרבה מקום לרגליים אין שם לנוסע בוגר – אבל טינאייג'ר עשוי למצא שם מקלט מההורים.
נפח תא המטען קטנטן בתפוסה מלאה (148 ל' עד גובה המושב, 205 ל' עד גובה הגג), סביר עם קיפול השורה השלישית (478 ל' עד גובה המושב, 605 ל' עד גובה הגג), ויצוין כי הוא כולל גלגל חילופי קטן.
-
מנוע וביצועים
יחידת ההנעה לא שונתה במתיחת הפנים. 181 כ"ס ויחסי העברה ארוכים לא תורמים כאן לביצועים יוצאי דופן, אך שכבות הבידוד מסתירות את מה שמד המהירות מגלה: הרכב זז מהר יותר ממה שהוא גורם לנהג לחוש. לפעמים בעליות מורגש מחסור בכוח וצריך ממש לסובב למנוע את הצורה כדי לסיים עקיפה במהירות.
החיסרון של תיבה רציפה, ברוב המקרים, הוא עליית סל"ד קבועה ומתמשכת שיוצרת רעש בכל האצה, ותחושה "אלסטית". מיצובישי טיפלה בכך על ידי יצירה של דירוג הילוכים מלאכותי, כך שלא בכל האצה הסל"ד עולה מאוד גבוה והתחושה - רוב הזמן - היא כשל תיבה אוטומטית קונבנציונלית.
-
טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק
צריכת הדלק הממוצעת נאה ונעה סביב 12 ק"מ/ל', וזה סביר לרכב ללא חשמול כלל.
-
נוחות והתנהגות
מיצובישי שיפרה את איכות הנסיעה במתיחת הפנים באמצעות בידוד רעשים משודרג הכולל שימוש בחומרים סופגי ויברציות וגם עם עדכון המתלים. כל אלה מורגשים היטב בפנים ומוצאים ביטוי בשיוט שהוא נעים מאוד ושקט מבעבר, ספיגה עמומה של שיבושים ושברים בכבישים, מעט מאד רעשי רוח ומנוע, ונוכחותו מורגשת רק בתאוצות חזקות.
בפיתולים הוא מרוסן מהדגם היוצא, מתמודד טוב יותר עם שינויי כיוון וכבישים שבורים ומפותלים. ההיגוי מדויק יותר וחד יותר, ומעל לכל הוא נינוח יותר בהתנהלותו.
מבנה המרכב מאפשר להוריד אותו לשבילים, אך הצמיגים בגרסה שנבחנה, 255/45-20, אחראים לכך שנסיעה מעבר לשבילים מוסדרים מסכנת את שלומם. בכל אופן, בשבילים האלה נוחות הנסיעה הייתה טובה.
-
תמורה למחיר
עדכון האאוטלנדר משפר כמובטח את חווית הנסיעה והוא נותר הבחירה הבטוחה למי שצריך לרכוש בכספו רכב פנאי עם שבעה מושבים, וחושש ממוניטין האמינות/שמירת הערך של הדגמים המתחרים הקרובים. התמורה טובה.
-
גרסאות ורמות גימור
הדגם המחודש מוצע בשתי גרסאות הנעה ובחמש רמות אבזור.
ברמת גימור 'אינטנס' תאורת לד, חישוקי "18, צג "12.3 עם ממשקי שיקוף ועוד.
רמת 'אקזקוטיב' מוסיפה בעיקר מערכות בטיחות, ו'אינסטייל' כוללת בנוסף חישוקי "20, גג זכוכית ומפתח חכם.
לרמת 'פרמיום' גם ריפוד דמוי עור, מחוונים מוקרנים ותפעול חשמלי למושב הנהג.רמת 'לקשרי' מוסיפה למפרט מצלמות היקפיות, תפעול חשמלי לדלת תא המטען, ריפוד עור, אוורור במושבים ובקרת אקלים תלת-אזורית.
בנוסף, תוצע מהדורת 'לקשרי TTH' הכוללת צביעה דו-גונית, עור קאמל איכותי יותר, תפעול חשמלי גם למושב הנוסע, מערכת שמע משודרגת ועוד.
-
בטיחות
במפרט הבטיחות כסטנדרט בלימה אוטונומית לפנים ולאחור, התרעה על סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים ועוד. מרמת 'אקזקוטיב' ומעלה מתווספים למפרט ניטור אקטיבי של שטחים מתים, תיקון סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.
הדגם הנוכחי טרם נבדק במבחני הריסוק של יורו NCAP. הוא כן נבדק במבחני הריסוק של תאגיד IIHS האמריקאי וזכה לציון "טוב" המרבי. לעומת זאת, במבחן של רשות הבטיחות האמריקאית NHTSA הוא זכה לציון של 4 כוכבים מתוך 5. -
מה חדש בדגם
תחילת שיווק גרסה מעודכנת באוגוסט 2025.
-
סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב
הדגם המעודכן של מיצובישי אאוטלנדר אינו פורץ דרך, אך הוא טוב מבעבר ומהווה תמורה טובה עבור רכב פנאי לשבעה.
מיצובישי אאוטלנדר שאלות ותשובות
איזה מנוע יש לאאוטלנדר?
איך הביצועים של אאוטלנדר?
מה צריכת הדלק של אאוטלנדר?
איזה דירוג בטיחות יש לאאוטלנדר?
אילו מערכות בטיחות יש באאוטלנדר?
איך הבטיחות עם 7 נוסעים?
איך נראה אאוטלנדר החדש?
אילו צבעים זמינים?
האם אאוטלנדר רכב אמין?
כמה עולה תחזוקה של אאוטלנדר?
איך השירות של מיצובישי בישראל?
האם מתאימה לעיר?
איך בנסיעות ארוכות?
למי מתאימה אאוטלנדר?
מה החסרונות של אאוטלנדר?
האם ממליצים על אאוטלנדר?
מה המסקנה על אאוטלנדר?
מה המיוחד באאוטלנדר?
איך מזגן 3 האזורים?
כמה עולה מיצובישי אאוטלנדר?
האם כדאי לקנות מיצובישי אאוטלנדר?
מה ההבדל במחיר בין הגרסאות?
כמה מושבים יש באאוטלנדר?
איך המרחב בשורה השלישית?
מה נפח תא המטען עם 7 מושבים?
האם יש הנעה כפולה?
איך יכולות השטח של אאוטלנדר?
מה כולל האבזור הבסיסי?
מה מוסיפות הגרסאות הגבוהות?
איך מערכת המולטימדיה?
איך נוחות הנסיעה?
איך הנהיגה והתמרון?
אאוטלנדר מול טוסון?
אאוטלנדר מול CX-5?
מה היתרונות על המתחרות?
האם מתאימה למשפחה גדולה?
איך הגישה למושבים?
איך חיסכון הכסף עם אאוטלנדר?
איך שמירת הערך של אאוטלנדר?
האם משתלם ליסינג או קנייה?
מיצובישי אאוטלנדר מחירון וגרסאות
סמנו עד 4 גרסאות להשוואה
מיצובישי אאוטלנדר השוואה למתחרים
חוות דעת גולשים על מיצובישי אאוטלנדר
הנאת נהיגה
עלויות תחזוקה
נוחות השימוש ואבזור
מרווח ישיבה
תא המטען
יש לכם מיצובישי אאוטלנדר? כתבו חוות דעת