מיצובישי אאוטלנדר - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / עיצוב, סביבת נהג, מרחב, התנהגות כביש, תא מטען, 7 מקומות

חסרונות / צריכת דלק, נוחות נסיעה, מרחב בשורה השלישית, תא מטען כשכל המושבים בשימוש

בשורה התחתונה / מתמודד חזק וראוי

מיצובישי אאוטלנדר 2022 חוות דעת

  • רקע כללי

    בפברואר 2021 הוצג מיצובישי אאוטלנדר החדש, דור רביעי לרכב הפנאי הקומפקטי (C-SUV) של היצרנית. לראשונה הדגם יושב על פלטפורמה חדשה לחלוטין (CMF-CD) המשותפת לרנו וניסאן.

    הדגם החדש גדול מקודמו בכל ממד - בסיס הגלגלים עומד על 270.6 ס"מ, 3.6 ס"מ יותר; אורכו 471 ס"מ, (1.5 ס"מ יותר); הרוחב 186 ס"מ (תוספת של 5 ס"מ); הגובה 174.5 ס"מ, (3.5 ס"מ יותר). נפח תא המטען נע בין 160 ליטר כשכל המושבים בשימוש ועד 793 ליטרים כאשר השניים מאחור מקופלים. מרווח הגחון הוא 21 ס"מ.

    המעבר לפלטפורמה החדשה הביא עימו יחידת הנעה חדשה אותה הוא חולק עם ניסאן אקס טרייל. מדובר במנוע 2.4 ל' המפיק 181 כ"ס המשודך לתיבה רציפה. הצמד אמור, לפי מיצובישי, לשפר את נתוני הביצועים ואף את צריכת הדלק ביחס לגרסאות העבר (2.0 ל', 150 כ"ס, רציפה).

    גרסת הפלאג-אין הייבריד של הדגם בעלת סוללת 20 קוט"ש וטווח נסיעה חשמלי של עד 89 ק"מ לפי WLTP.

    אאוטלנדר מוצע באופן תקני עם הנעה קדמית, כאופציה ניתן לקבל גם מערכת הנעה כפולה.

    מיצובישי אאוטלנדר החדש הגיע לישראל ביולי 2021.

  • עיצוב ונוכחות

    מיצובישי אאוטלנדר 2022 מציג חזית אגרסיבית וכוחנית, יש המון כרום, המרכב בעל קווים תפוחים ויחידות התאורה מודרניות בהופעתן. לא כולם התחברו לסגנון, אבל אין ספק שמדובר ברכב מרשים למראה.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג מציגה שינוי דרמטי ביחס לדור הקודם. ההופעה כאן מודרנית (לרוב) ונאה (צמיד) והתחושה הכללית עשירה, במיוחד ברמות הגימור הגבוהות. לוח מחוונים מוקרן ותצוגה עילית הן תוספות נחמדות.

    תנוחת הנהיגה טובה, שדה הראיה טוב והתחושה היא שמדובר ברכב גדול ורחב.

    המרחב בשורה השניה טוב, וניתן להזיח את המושבים קדימה-אחורה ולשנות את זווית המסעד. גג הזכוכית הגדול נאה אך מעט גוזל ממרווח הראש.

    השורה השלישית צפופה אפילו מזו של הדור הקודם ומתאימה לילדים לא גדולים במיוחד.

    לתא המטען נפח צנום כשכל המושבים בשימוש (160 ל') וכיסוי דקיק ולא מרשים. עם קיפול השורה השלישית הוא הופך לענק ממש (793 ל').

     

  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-2.5 ל' (אטמוספרי, 181 כ"ס) מציע ביצועים נאותים ברוב המתארים. בנהיגה מתונה במישור הוא נעים אך כבר בעומס בינוני המנוע מטפס לסל"ד גבוה והתחושה מאומצת.

    תיבת ההילוכים לרוב נעימה בפעולתה אך תחת עומס גם היא נשמעת.

    צריכת הדלק במבחן לא הרשימה: 8.9 ק"מ לליטר בממוצע ו-11.7 ק"מ לליטר בשיוט.

     

  • נוחות והתנהגות

    כיול המתלים נוטה לצד הנוקשה, ולכן אאוטלנדר מציג נוחות נסיעה סבירה בלבד בעיר. מחוץ לעיר הנוחות משתפרת אך עדיין שברים באספלט מורגשים מדי.

    בשבילים אאולנדר ממשיך להיות מעט קופצני, אך משדר תחושת חוסן. מרווח הגחון הנאה מוסיף ליכולת השטח.

    התנהגות הכביש טובה מאוד, אאוטלנדר מציג יכולת מפתיעה בטיפול בפניות ועיקולים, כמעט מהנה.

     

  • תמורה למחיר

    אאוטלנדר החדש משופר בהרבה מקודמו ושומר על מחיר תחרותי ביחס לשוק. חבל שאין מערת תיקון סטייה מנתיב.

  • חדש בדגם

    באוקטובר 2021 מיצובישי הכריזה על אאוטלנדר PHEV החדש. מדובר בגרסת פלאג-אין הייבריד של הדגם העושה שימוש בשני מנועים חשמליים להנעה ומנוע בנזין לטעינת הסוללה וסיוע בהנעה תחת עומס. הסוללה החדשה מציעה 20 קוט"ש (13.8 קוט"ש בעבר) וטווח הנסיעה החשמלי כמעט כפול - 89 ק"מ.

    לראשונה הדגם מוצע בסידור של שבעה מושבים לעומת חמישה בלבד בעבר.

    השיווק בישראל צפוי להתחיל במחצית השניה של 2022.

     

  • סיכום

    האאוטלנדר חזר למשחק.

מיצובישי אאוטלנדר גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג מיצובישי אאוטלנדר

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך מיצובישי אאוטלנדר?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים מיצובישי אאוטלנדר

מיצובישי אאוטלנדר צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

7
מיצובישי אאוטלנדר צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
11.5 טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן 14
11.5 טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן 14
11.5 טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן 14
11.5 טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן 14
11.1 טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן 14
11.5 טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן 14
11.1 טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן 14
6
טרם נבחן