מיצובישי אאוטלנדר - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / גרסת שבעה מקומות ייחודית בין רכבי הפנאי הקומפקטיים, היכולת הדינמית ויכולת השטח נאות ואבזור הנוחות מכובד. גרסה היברידית/נטענת-רשת.

חסרונות / התיבה הרציפה והמנוע רועשים תחת עומס, תא נוסעים פשוט למראה.

בשורה התחתונה / רכב פנאי מוצלח ומרווח.

מיצובישי אאוטלנדר 2021 חוות דעת

  • רקע כללי

    בפברואר 2021 הוצג מיצובישי אאוטלנדר החדש, דור רביעי לרכב הפנאי הקומפקטי (C-SUV) של היצרנית. לראשונה הדגם יושב על פלטפורמה חדשה לחלוטין (CMF-CD) המשותפת לרנו וניסאן.

    הדגם החדש גדול מקודמו בכל ממד - בסיס הגלגלים עומד על 270.6 ס"מ, 3.6 ס"מ יותר; אורכו 471 ס"מ, (1.5 ס"מ יותר); הרוחב 186 ס"מ (תוספת של 5 ס"מ); הגובה 174.5 ס"מ, (3.5 ס"מ יותר). נפח תא המטען נע בין 160 ליטר כשכל המושבים בשימוש ועד 793 ליטרים כאשר השניים מאחור מקופלים. מרווח הגחון הוא 21 ס"מ.

    המעבר לפלטפורמה החדשה הביא עימו יחידת הנעה חדשה אותה הוא חולק עם ניסאן אקס טרייל. מדובר במנוע 2.4 ל' המפיק 181 כ"ס המשודך לתיבה רציפה. הצמד אמור, לפי מיצובישי, לשפר את נתוני הביצועים ואף את צריכת הדלק ביחס לגרסאות העבר (2.0 ל', 150 כ"ס, רציפה).

    אאוטלנדר מוצע באופן תקני עם הנעה קדמית, כאופציה ניתן לקבל גם מערכת הנעה כפולה. בהמשך תוצג גרסה היברידית-נטענת.

    מיצובישי אאוטלנדר החדש הגיע לישראל ביולי 2021.

  • עיצוב ונוכחות

    דגמי 2012 לא מרשימים למראה - העיצוב פשוט ו"כבד". אחרי הרענון ב-2015, העיצוב בולט יותר בעיקר בגלל שימוש נרחב בכרום בחרטום. העדכון של 2018 כולל ליטוש לעיצוב המוצלח בסך הכל.

  • תא נוסעים ומטען

    האיכות השתפרה אך עדין לא ברמת הטובות בקבוצה. הישיבה גבוהה ושולטת, המרווח בשורה השנייה והשלישית טוב ותא המטען קטן כשהשורה האחרונה מאוכלסת, בדומה לחלק מהמתחרים. חסרים פתחי מיזוג למושבים האחוריים.

     

    החל מדגמי 2015 איכות החומרים קצת יותר טובה.

  • מנוע וביצועים

    למנוע הבנזין זמינות כוח סבירה, הוא אינו חזק אך יספיק ליומיום, הגם שהוא רועש תחת עומס.

     

    התיבה הרציפה אף היא אינה מהמצטיינות, במיוחד במאמץ. מנוע הדיזל (כיום רק כמשומש) מספק ביצועים טובים בזכות נתון המומנט הנדיב, ותיבת ההילוכים האוטומטית חלקה ונעימה.

     

    צריכת הדלק טובה משל מנוע הבנזין אבל לא בפער גדול כפי שניתן לחשוב - 13.5 ק"מ לליטר בדיזל, לעומת 10 ק"מ לליטר בבנזין. גירסת הפלאג-אין מציעה חווית-נסיעה ייחודית.

  • נוחות והתנהגות

    התחושה הכללית בוגרת ובטוחה, אבל פחות מהנה משמעותית מהדור הקודם. המתלים הרכים - שהפכו רכים אף יותר ב-2015 - מאפשרים נוחות נסיעה טובה, למרות נדנודי המרכב המורגשים במעבר על שיבושים גדולים.

     

    בידוד הרעשים לא מוצלח מבחינת רעשי מנוע, תיבה, כביש ורוח, גם אחרי מתיחת הפנים.

  • תמורה למחיר

    גרסת השבעה מושבים הבסיסית מציעה את התמורה הטובה ביותר, וכמעט חסרת מתחרות במחיר דומה. הגרסה ההיברידית היא אופציה ייחודית מסוגה ותתאים בעיקר למרבים לנסוע בעיר.

  • סיכום

    חבילה טובה למי שזקוק לשבעה מושבים, אך חסר את הסקס-אפיל הנדרש מרכב פנאי.

מיצובישי אאוטלנדר גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג מיצובישי אאוטלנדר

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך מיצובישי אאוטלנדר?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

1
  • האוטו שלי

    מיצובישי אאוטלנדר 2.0 ל' אוט', 7 מק', Intense 4x4
    מודל: 2021 - 2021

    תאריך: 03.10.2021

    תוכן ריק

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 2

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

מתחרים מיצובישי אאוטלנדר

מיצובישי אאוטלנדר צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

13
מיצובישי אאוטלנדר צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
11.5 טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן 14
12.9 טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן 11
12.3 טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן 13
12.3 טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן 13
12.3 טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן 13
11.5 טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן 14
11.5 טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן 14
11.5 טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן 14
11.5 טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן 14
11.5 טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן 14
11.1 טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן 14
11.5 טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן 14
11.1 טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן 14
6
טרם נבחן