מיצובישי העולמית עומדת בפני שינויים משמעותיים בהתפתחותה – עם הצגת דגמים חדשים ופנייה לשווקים נוספים – בזכות רכישתה על-ידי רנו-ניסאן (מאי 2016). כעת, כחלק מקונצרן זה, זוכה מיצובישי לאשראי וליכולת פיתוח פלטפורמות ודגמים חדשים.
 
גם בישראל
בישראל צפויה מיצובישי להרחיב את היקף פעילותה בעיקר בזכות שני דגמי פנאי חדשים, שנוספו לאאוטלנדר הוותיק. בזכות אחד מהם, ASX, שהוצג בסוף 2017, מכרה מיצובישי בינואר השנה 2205 מכוניות, גידול של 18% בהשוואה לחודש המקביל אשתקד. במיצובישי מציינים שהאאוטלנדר היה ב-2017 הרכב הנמכר ביותר עם 7 מושבים (6600 כלים) וכי גרסת PHEV שלו עושה אותו להיברידי הנטען הנמכר ב-2017.

1587894מיצובישי ASX

 
כבר השנה, עם השקת רכב הפנאי האחר, מיצובישי אקליפס קרוס, מתכננת מיצובישי לחצות את רף 15,000 המכירות בשנה. ההערכה היא שכל אחד מדגמי הפנאי – אאוטלנדר, ASX ואקליפס – יימכר בהיקף של לפחות 5000 יחידות. הערכות נוספות מדברות על 1500 יחידות של ספייסטאר ועוד מאות יחידות של אטראז' ושל הטנדר טריטון, כך שמיצובישי תוכל לסיים את 2018 בישראל עם 17,000-18,000 מכירות.
 
עתיד קרוב ורחוק יותר
בהמשך השנה תגיע לכאן גרסה מחודשת לאאוטלנדר, והשינויים העיקריים יהיו דווקא בגרסת  PHEV. בסוף השנה אמורה מיצובישי להציג גרסאות חדשות לספייסטאר ולאטראז', עם מידות שונות ועיצוב האמור להקנות להן הופעה יותר חסונה, מודרנית ומעוצבת, והשמועות טוענות לשינויים משמעותיים. ייתכן שהדגמים המחודשים יגיעו לכאן כבר לקראת סוף 2018.

מיצובישי מעשירה את היצע הפנאי

 
במהלך 2019 צפוי גם ה-ASX לעבור עדכון, ובאותה שנה צפויה מיצובישי להציג גם אאוטלנדר חדש. ב-2020 אנחנו אמורים לראות פירות ראשונים מהאיחוד עם ניסאן, כאשר מיצובישי תציג משפחתית על בסיס פלטפורמה של רנו-ניסאן, ותחזור לזירה זו לאחר היעדרות ארוכה.
 
אחת הבעיות שהחברה תצטרך למצוא לה פתרון היא הפסקת ייצורו של הפאג'רו המוכר ב-2019. אפשרות אחת היא להעניק תקינה אירופאית לפאג'רו ספורט המיוצר בתאילנד על בסיס הטריטון.