מיצובישי אקליפס קרוס - אוטו

מיצובישי אקליפס קרוס מידע כללי

מיצובישי אקליפס קרוס יתרונות וחסרונות

יתרונות / הופעה, אבזור, בטיחות.

חסרונות / תא נוסעים, נוחות, התנהגות, ביצועים, צריכת דלק.

בשורה התחתונה / היהלום היפני זקוק לליטוש.

מיצובישי אקליפס קרוס 2022 חוות דעת

  • רקע כללי

    מיצובישי אקליפס קרוס הוא רכב פנאי קומפקטי (C-SUV) שלישי במבחר של היצרנית. זהו הדור הראשון של הדגם והוא נחשף לראשונה בשנת 2017 ומבוסס על פלטפורמת האאוטלנדר היוצא (GS). בשנת 2020 הוצג הדגם לאחר מתיחת פנים מקיפה למדי.

    במתיחת הפנים מיצובישי הציגה עיצוב מעודן ומעודכן לאקליפס. החזית דומה לדגם היוצא אך מיישרת קו עם אאוטלנדר החדש. השינוי הבולט הוא מאחור שם אקליפס מוותר על השמשה המפוצלת לטובת מראה שגרתי יותר.

    שינויי העיצוב השונים הובילו להארכת המרכב בלא פחות מ-14 ס"מ ל-454.4 ס"מ בסך הכל. בסיס הגלגלים נותר ללא שינוי (267 ס"מ). בנוסף, מרווח הגחון טוב מבעבר ועומד על 20.4 ס"מ בגרסת ההנעה הקדמית ו-21.5 ס"מ עבור גרסת ההנעההכפולה (2.1 ס"מ ו-3.2 ס"מ יותר בהתאמה).

    המנוע נותר אותו 1.5 ל' מוגדש טורבו, אך כאן במהדורה מעודכנת: ההספק ירד ל-152 כ"ס (163 כ"ס בעבר) והביצועים טובים פחות על הנייר: 10.5 שניות ל-100 קמ"ש בגרסת ההנעה הקדמית במקום 9.3 שניות בעבר.

    להיצע נוספה מערכת הנעה היברידית-נטענת (פלאג-אין) בהספק של 224 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של 45 ק"מ (WLTP).

    סביבת הנהג עודכנה גם היא במתיחת הפנים אך באופן מתון יותר מהעיצוב החיצוני ועיקר השינויים נוגעים למערכת המולטימדיה החדשה שמוקמה קרוב יותר לנהג.

    השיווק בישראל החל בנובמבר 2021.

  • עיצוב ונוכחות

    לאקליפס קרוס הופעה מרשימה ומוחצנת - מדובר באחד מדגמי הפנאי-קופה העממיים היחידים. הופעתו מושכת במיוחד עם הצבע האדום.

  • תא נוסעים ומטען

    גם מבפנים ההופעה מרשימה, אך למרות זאת ולמרות רשימת אבזור עשירה - מדובר בתא נוסעים לא מוצלח.

     

    איכות החומרים והרכבתם מאכזבת, וסביבת הנהג אינה נוחה לתפעול.

     

    מרחב הפנים מספק - פרט למרווח הראש, מלפנים ומאחור, שהוקרב על מזבח העיצוב.

     

    הכניסה לרכב לא נוחה, ולנוסעים מאחור אין פתחי מיזוג.

     

    תא המטען לא גדול, אך בר-הגדלה על חשבון מרווח הרגליים ליושבים מאחור.

  • מנוע וביצועים

    מערכת ההנעה מאכזבת. המנוע, בבסיסו, חזק - אך אופי פעולתו גס.

     

    התיבה הרציפה מקצינה את היעדר העידון של המנוע, וסובלת בעצמה מאופי פעולה לא נעים.

     

    צריכת הדלק גבוהה ביותר - 7.6 ק"מ/ל', גבוה בכ-30% ביחס לדגמים מקבילים.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה בינונית במתאר עירוני, בשל כיול מתלים נוקשה.

     

    למרות הכיול הנוקשה, התנהגות הכביש אינה יוצאת נשכרת מהעניין, וגם כאן אקליפס טוב פחות מהמקובל.

     

    בידוד הרעשים לא מוצלח.

  • תמורה למחיר

    גם כאן נופל אקליפס קרוס; מחירו דומה למקובל בקטגוריה, הוא בטיחותי, מאובזר ונראה טוב - אבל מדובר לחלוטין במוצר שאינו שלם.

  • מה חדש במיצובישי אקליפס קרוס 2022

    בנובמבר 2021 החל שיווק אקליפס קרוס המעודכן בישראל. עיקר השינויים נוגעים לעיצוב חיצוני רענן יותר, עדכונים קלים לסביבת הנהג ותוספת למערכות הבטיחות.

    מנוע הטורבו-בנזין עודכן והספקו ירד: 152 כ"ס כיום במקום 163 כ"ס בעבר.

  • סיכום

    היהלום היפני זקוק לליטוש.

מיצובישי אקליפס קרוס גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג מיצובישי אקליפס קרוס

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך מיצובישי אקליפס קרוס?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים מיצובישי אקליפס קרוס

מיצובישי אקליפס קרוס צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

6
מיצובישי אקליפס קרוס צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
10.6 8.9 טרם נבחן 8.9 15
11.1 9.0 טרם נבחן 9.0 14
11.1 9.0 טרם נבחן 9.0 14
11.1 9.0 טרם נבחן 9.0 14
11.1 9.0 טרם נבחן 9.0 14
11.1 9.0 טרם נבחן 9.0 14
5
9.0 ק"מ/ל