שמונה שנים אחרי שהחלה לייצר אותו, ניסאן מציינת את ירידת הג'וק המיליון מפס הייצור בבריטניה, במפעל בו מיוצר כיום רכב הפנאי הקטן לשוק הישראלי. הג'וק מיוצר בנוסף גם ביפן (משם הגיעו בתחילת הדרך חלק מהגרסאות) ואינדונזיה.

ניסאן ג'וק, שנחשב לממציא קטגוריית רכבי הפנאי הקטנים המודרניים והרכב המצליח מסוגו בישראל במשך שנים, מיוצר בבריטניה בקצב מרשים של רכב לכל 105 שניות בממוצע. זאת למרות שהוא זמין לפי ניסאן בלא פחות מ-23,000 גרסאות - המובדלות בעיקר בשילובי הצבעים ובאבזור.

ניסאן מציינת כי הג'וק הוא רכב רביעי שחוצה את רף המיליון במפעל הבריטי שבסנדרלנד. קדמו לו ניסאן קשקאי (יותר משלושה מיליון), ניסאן מיקרה (כ-2.4 מיליון) והמשפחתית הגדולה המנוחה, ניסאן פרימרה (כ-1.5 מיליון).



רכב המליון, ברמת הגימור טקנה (Tekna), יוצר בצבע הצעיר ביותר במבחר הג'וק, שמכונה "Vivid Blue" (כחול חי). ביצרנית לא מסרו מה ייעודו, אך סביר כי רכב המיליון יישמר באוסף הדגמים של ניסאן.

ואם תהיתם כמה ניסאן ג'וק הגיעו לישראל, אז הנה התשובה: על-פי נתוני איגוד יבואניות הרכב, מאז השקת הדגם בסוף 2010 ועד סוף 2017 נמסרו 17,309 ג'וק בישראל. שנת השיא של הדגם הייתה 2011, אז נמסרו 3,399 יחידות, בעוד ב-2017 המסירות צנחו ל-876 יחידות בלבד.