אם ב.מ.וו X5 החדש, שעוד לא הושק בישראל, נראה לכם קצת פושר - אל תדאגו. במקביל להשקתו בסוף הרבעון הראשון של 2019, ב.מ.וו תשיק גם ערכת עיצוב מתאימה של M, ובשמה המלא "M Performance Parts" (חלקי ביצועים של M).

כמקובל בב.מ.וו, מדובר בחלקים שתכליתם בעיקר להפוך את הרכב שלכם לנאה יותר בעיניכם, אם כי מקצתם גם תורמים במעט לחסכון במשקל ו-או ליכולת הדינמית. את החלקים ניתן להזמין יחד או בנפרד, ולכל גרסאות ה-X5.

אז מה סדנת M מציעה? חישוקי "20 עם צמיגי שטח למי שיורד מהכביש הסלול עם ה-X5 שלו, חישוקי "22 עם צמיגים ספורטיביים למי שמעדיף נהיגה נמרצת בכביש, ותיקי צמיגים מעוצבים למי שרוצה גם וגם - ולא רוצה שהצמיגים ילכלכו לו את תא המטען בזמן ההובלה.

מ-M בשיפור: ב.מ.וו X5 עם חלקים משודרגים


יש גם חלקי מרכב מסיבי פחמן - למשל פתחי איוורור קדמיים, כנפונים בצידי הפגושים מלפנים ומאחור ומסיט רוח אחורי בתחתית הפגוש. גם את בתי מראות הצד תוכלו להחליף בחלקים מסיבי פחמן.

מ-M בשיפור: ב.מ.וו X5 עם חלקים משודרגים


בתא הנוסעים ב.מ.וו מציעה גלגל הגה עם סיבי פחמן ואלקנטרה, מנופי העברת הילוכים מסיבי פחמן, שטיחים מעוצבים ודוושות מפלדת אל-חלד. יש גם יישומון מדידת זמנים לטלפון חכם, שמקבל מידע מהתקן שמתחבר לשקע הדיאגנוסטיקה (OBD) - כולל מידע על האצות, בלימות, כוח G ועוד.

מ-M בשיפור: ב.מ.וו X5 עם חלקים משודרגים


ערכת M כוללת גם בלמים משודרגים, עם דיסקים מאווררים ומחורצים וקליפרים מאלומיניום שחוסכים במשקל, כך ב.מ.וו. מחירי החלקים השונים לא פורסמו, והם יהיו זמינים בהזמנה מיוחדת דרך סוכנויות ב.מ.וו בכל העולם - כולל בישראל.