יותר משנה לפני תחילת השיווק בישראל, שברולט חושפת את הדור החדש של הסילברדו HD - הגרסה הגדולה וה"קשוחה" של הטנדר, שבניגוד לאחיו הקטן (1500) נמכר גם בישראל. ה-HD (ר"ת של Heavy Duty, עומס כבד) נחשף בגרסת 2500, גרסת 3500 שתגיע אף היא לישראל עדיין לא הוצגה.

שברולט חשפה את הסילברדו במפרט Z71, עם עיצוב מאיים שכולל פס כרום רוחבי ענקי, עם שם המותג באותיות ענקיות וסבכה קדמית עצומה. מאחור העיצוב מעט מתון יותר, אך כיאה לטנדר גדול שפונה - במיוחד בארה"ב אבל גם בישראל - גם לקהל חובבי שטח ופנאי, העיצוב בכללותו שרירי ומהודר יחסית לרכב מסחרי.

תמונות של תא הנוסעים לא פורסמו, אך בשברולט מבטיחים שיפור למרווח ותנוחת ישיבה גבוהה ונוחה יותר. הסילברדו צפוי להציע גרסאות עיצוב נוספות מלבד ה-Z71, שאם לשפוט מה-1500 מרובה העיצובים, יהיו הפעם מובדלות יותר האחת מהשנייה.

נחשף שברולט סילברדו 2020


מלבד מנוע בנזין חדש עליו לא נמסרו פרטים כלל ושלא צפוי להגיע לישראל, הסילברדו HD יוצע עם מנוע דיזל חדש (V8), שיפיק 126 קג"מ וישודך לתיבת עשרה הילוכים אוטומטית. שברולט לא מפרסמת עוד פרטים מעבר לכך. עם זאת, היא מבטיחה שיפור לכושר ההעמסה ויכולת הגרירה - הן מבחינת משקל והן תודות למערכות עזר לגרירה.

נחשף שברולט סילברדו 2020


הרכב החדש יושק בארה"ב באמצע שנה הבאה, ופרטים נוספים אודותיו צפויים בחודשים הקרובים. מחברת UMI, יבואנית שברולט, נמסר כי שיווקו בישראל צפוי להתחיל במהלך 2020.