שנת 2018 הייתה שנה שקטה ורגועה למדי עבור ניסאן ישראל, ללא חידושים מהותיים למבחר הדגמים. את שנת 2019 פתחה ניסאן עם מהדורת ה'באז' של ניסאן מיקרה (חישוקים קלים, כיסויי מראות וספוילר שחורים ועוד – 51,000 שקלים לידנית), אבל החידושים שיגיעו בהמשך יהיו משמעותיים יותר – כולל דור חדש לגמרי של המיקרה.
 
כפי שדיווחנו בעבר, ניסאן קשקאי עבר מקצה שיפורים וקיבל את מנוע ה-1.3 ליטר טורבו החדש של הקבוצה שפותח יחד עם מרצדס. מנוע זה יגיע אלינו בגרסאות ה-140 כ"ס וה-160 כ"ס. שתיהן ישודכו לתיבת שבעה הילוכים דו-מצמדית. השיווק בישראל יחל ממש בקרוב. אחיו הגדול של הקשקאי, ה-X טרייל, יקבל את חטיבת הכוח הזו לקראת סוף השנה. עוד בגזרת הפנאי – ניסאן צפויה לחשוף השנה גם ג'וק חדש, אולם זה יגיע אלינו רק ב-2020.
 
מהכיוון האמריקני יגיעו אלינו ניסאן אלטימה ומקסימה המחודשת, במחצית הראשונה ובסוף השנה בהתאמה. האלטימה החדשה הוצגה באפריל 2018 בתערוכת ניו יורק והיא גדולה יותר משמעותית מהדגם היוצא. היא מוצעת בארצות הברית עם מנוע ה-2.5 ליטר 182 כ"ס, שימשיך להגיע גם אלינו, ואליו יצטרף גם מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר שמייצר 236 כ"ס.

שנת 2019 בניסאן: קשקאי, אלטימה ומיקרה בדרך

 
מהצד האירופאי צפויה להגיע המיקרה החדשה, אשר נחשפה לפני כמעט שנתיים (תערוכת ז'נבה 2017). המיקרה החדשה תגיע עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.0 ליטר ותיבה רציפה. זה יקרה במחצית השנייה של 2019.
 
השנה צפויה להגיע גם ניסאן ליף החדשה, שעדיין מתעכבת בגלל עבודה של היבואן והיצרן על פתרונות טעינה נכונים לישראל. היא אומנם לא צפויה להימסר במספרים גדולים כמו חלק מהדגמים שהוזכרו (קשקאי, למשל), אבל היא חשובה לתדמית המותג. המכונית צפויה לנחות כאן באמצע השנה.

שנת 2019 בניסאן: קשקאי, אלטימה ומיקרה בדרך