ניסאן קשקאי - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / עיצוב, סביבת נהג, תא מטען

חסרונות / איכות הרכבה, נוחות נסיעה בעיר

בשורה התחתונה / שווה בדיקה

ניסאן קשקאי 2021 חוות דעת

  • רקע כללי

    ניסאן חשפה את הדור השלישי של קשקאי בפברואר 2021. קשקאי החדש יושב על פלטפורמת CMF-C בתצורתה העדכנית, והוא חולק אותה עם דגמים נוספים של הקבוצה כמו ניסאן אקסטרייל, מיצובישי אאוטלנדר ועוד.

    ביחס לדור היוצא המימדים צמחו, אך במעט: 442.5 ס"מ אורכו (3.5 ס"מ יותר), 183.5 ס"מ רוחבו (3 ס"מ יותר) ובסיס הגלגלים שלו התארך ב-2 ס"מ ל-266.5 ס"מ. תא המטען מציע 504 ל' (74 ל' יותר מהדור היוצא) ברמות הגימור נמוכות או 490 ל' ברמות הגימור הגבוהות.

    בשלב ראשון מוצע הקשקאי עם יחידת הנעה אחת: מנוע ה-1.3 ל' טורבו המוכר שמגיע כאן בגרסה עדכנית עם מערך היברידי-מתון (12V). המנוע מייצר 156 כ"ס ומשודך לתיבה רציפה. ההנעה קדמית. בחול מוצע אותו מנוע גם בהספק של 138 כ"ס.

    בהמשך צפויה להצטרף להיצע גרסה היברידית ייחודית. על ההנעה של גרסה זו אחרי מנוע חשמלי בהספק של 187 כ"ס כאשר מנוע בנזין בנפח 1.5 ל' משמש לטעינת הסוללות (גרסה זו אינה נטענת משקע).

  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב ממשיך את הקו של הדור הקודם, אך מציע מופע עדכני בהרבה.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג מציגה קפיצת דרך של ממש ביחס לדור היוצא. מלבד הופעתה העדכנית (לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת מולטימדיה נאה), שילוב החומרים - ריפוד דמוי עור בהיר, דיפונים דמויי עץ ועוד - מייצר אווירה נעימה ומכובדת. לרוב החומרים בהם הידיים נוגעות רכים ונעימים אולם נשמעו קרקושים מפעם לפעם.

    מושב הנהג נוח למדי ותנוחת הנהיגה טובה. המרחב מאחור טוב והכניסה לשם נוח מבעבר.

    תא המטען גדול למדי (490 ל' בגרסה הנבחנת) ובעל מבנה יעיל ושימושי.

     

  • מנוע וביצועים

    המנוע (1.3 ל', טורבו, 156 כ"ס) ותיבת ההילוכים (רציפה) מציגים לרוב פעולה נעימה, עם זאת בנהיגה איטית בעיר התגובה לחזרה למצערת עלולה להיות חדה מדי. בכל מקרה, הביצועים נאים וחטיבת הכוח מאפשרת לצבור מהירות בקלות ונינוחות.

    צריכת הדלק במהלך המבחן הייתה 10.9 ק"מ לליטר, בשיוט כ-14 ק"מ לליטר.

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה בעיר בינונית. קשקאי מתמודד היטב עם שיבושים קלים, אך הגדולים מורגשים יתר על המידה (אולי בגלל החישוקים הגדולים של רכב המבחן). מחוץ לעיר נוחות הנסיעה טובה יותר אך האופי דומה.

    רעשי הכביש מבודדים באופן מספק, אולם רעשי הרוח בולטים מהרצוי.

    גם בשביל קשקאי מציע נוחות מספקת לרוב.

    התנהגות הכביש טובה, קשקאי יכול לצלוח כביש מפותל במהירות ובביטחון.

     

  • תמורה למחיר

    קשקאי מתומחר באופן מקובל בקטגוריה.

  • חדש בדגם

    באוגוסט 2021 החל שיווק הדור החדש של קשקאי. מדובר בדור חדש לגמרי בעל עיצוב עדכני וסביבת נהג משופרת. המנוע הבסיסי דומה, אך מדובר במהדורה משודרגת הכוללת מערך היברידי-מתון (12V) בהספק כולל של 156 כ"ס. בעתיד צפויה להגיע גרסה היברידית.

  • סיכום

    מתחרה בולט בקבוצה.

ניסאן קשקאי גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג ניסאן קשקאי

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך ניסאן קשקאי?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים ניסאן קשקאי

ניסאן קשקאי צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

9
ניסאן קשקאי צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
15.4 טרם נבחן טרם נבחן 12.4 8
15.6 טרם נבחן טרם נבחן 12.6 7
15.6 טרם נבחן טרם נבחן 12.6 8
17.2 13.7 20.4 14.0 11
17.2 13.7 20.4 14.0 11
18.5 14.9 21.7 15.0 10
18.8 15.1 22.2 15.3 8
23.8 22.2 24.3 20.2 6
25.0 22.2 26.3 21.2 5
7
12.6