זמן קצר אחרי ששחררה איורים ראשונים, הונדה מפרסמת תמונות רשמיות של החשמלית הראשונה שלה לשוק האירופי, ה"אי פרוטוטייפ" (e Prototype). היא תוצג בתערוכת ז'נבה הקרובה ומוגדרת אב טיפוס קרוב לייצור, כלומר הגרסה הסדרתית לא צפויה לעבור שינויים משמעותיים.

הונדה עדיין לא מפרסמת מפרט טכני של המכונית, אך מאוששת את השמועות לפיהן טווח הנסיעה של האי יעמוד על יותר מ-200 ק"מ - נתון סביר אך רחוק מלהרשים מול המצטיינות (הגדולות והיקרות יותר) בתחום החשמליות.

לאי (לא ידוע אם זה יהיה שמה הסופי) מצלמות צד במקום מראות, כאשר התמונה המצולמת מוקרנת על מסכים בצדי הקונסולה הקדמית. ייתכן כי מצלמות אלו יוצעו גם בגרסה הסדרתית, אולי בתוספת תשלום.

הונדה חשמלית לאירופה: תמונות ראשונות


החשמלית החדשה מבוססת על פלטפורמה ייעודית, ולא צפויה להציע גרסאות עם מנוע בעירה פנימית. בניגוד לרכב התצוגה "אורבן EV" מ-2017, היא מצוידת במרכב חמש דלתות (עם ידיות חבויות מלפנים ומאחור) ומציגה עיצוב מעט שגרתי יותר, אך עדיין בעל מראה רטרו-קופסתי וחביב.

בתא הנוסעים המודרני והרטרו משולבים - מחד שפע מסכי מידע גדולים דרכם מבצעים את מרבית הפעולות, מאידך עיצוב מרובע עם קונסולה ניצבת שנראית באמצעה כמו מדף.

הונדה חשמלית לאירופה: תמונות ראשונות


עוד פרטים על האי פרוטוטייפ צפויים בתערוכת ז'נבה. המכונית החדשה צפויה להגיע לאולמות התצוגה באירופה בשנה הבאה. מחברת מאיר, יבואנית הונדה, נמסר כי לפי שעה אין כוונה לשווקה בישראל.