יצרנית הרכב היפנית סובארו הודיעה על השקת שפת עיצוב חדשה, שתהיה לטענתה מוחצנת יותר מכפי שהורגלנו בדגמי סובארו בעבר. השפה החדשה הושקה באמצעות מכונית התצוגה ויזיב אדרנלין (VIZIV Adrenaline), איך לא רכב פנאי קומפקטי עם מרכב דמוי-קופה, הלהיט התורן של רכבי התצוגה. 

סובארו לא מפרסמת פרטים טכניים כלשהם לגבי הרכב, שכלל לא בטוח אם יגיע לייצור. דגמי ויזיב קודמים, עם זאת, רמזו על פרטי עיצוב שונים בדגמים סדרתיים שהוצגו אחריהם, למשל הוויזיב פיוצ'ר (Future) מ-2015 העניק הצצה לכמה מפריטי העיצוב של סובארו פורסטר החדש.

לצד דגם התצוגה, סובארו חנכה דגמי כלאיים ראשונים בתולדותיה לאירופה, בינתיים בלי אפשרות לטעינה ממקור חיצוני ובהתאם עם טווח נסיעה חשמלי זעיר - 1.6 ק"מ בתנאי מעבדה במהירות של עד 40 קמ"ש. נתון תצרוכת דלק ממוצע לא פורסם. הגרסאות החדשות נקראות e-Boxer ומצטרפות לדגם הכלאיים הנטען של ה-XV שהוצג בארה"ב ויפן, ובינתיים לא מוצע באירופה.



מערכת ההנעה החדשה תוצע בסובארו XV ובפורסטר החדשים. בשני המקרים עם מנוע 2.0 ליטר בנזין עיקרי (150 כ"ס ו-19.8 קג"מ), שמסתייע במנוע חשמלי עם 16.7 כ"ס שממוקם בין מנוע הבנזין לתיבת ההילוכים האוטומטית-רציפה. דגמי הכלאיים החדשים, שמציעים הנעה כפולה, יושקו באירופה בסתיו הקרוב וצפויים בישראל כנראה בתחילת 2020.

סובארו חונכת שפת עיצוב חדשה והנעת כלאיים ב-XV ופורסטר
סובארו XV (למעלה) ופורסטר בגרסאות כלאיים

לצד כל אלו, סובארו גם הציגה רענון קוסמטי קל ללבורג, גרסת הסטיישן המהודרת של האימפרזה. זו זוכה למכסה מנוע חדש, לצד מנוע 2.0 ליטר עם 150 כ"ס ו-20.2 קג"מ המשודך לתיבה אוטומטית רציפה והנעה כפולה. בשלב זה לא ברור אם הלבורג, ששיווקה הופסק בישראל לאחר שמחיר שאפתני פגע במכירות, תחזור לכאן לאחר מתיחת הפנים.